Dla inwestorów i zaangażowanych

Uświadamiamy klientom, że nie tylko gwiazdy i celebryci mogą mieć stylistów.
Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający firmy Pawo
Wtorek
29.04.2014
Przygotowaliśmy dwa warianty współpracy z franczyzobiorcą - mówi Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający firmy Pawo.
 

Jak dziś wygląda rynek mody męskiej w Polsce?
Jednym z najciekawszych zjawisk jest delikatne zacieranie się sezonowości, co pozwala nam producentom na częstsze wprowadzanie nowości w ofertach. Odnoszę też wrażenie, że nasz rynek się uniwersalizuje, że coraz większą rolę zaczyna odgrywać model smart casual – zarówno w firmach, jak i instytucjach. A to daje wiele możliwości, po które sięgają coraz bardziej świadomi klienci.    

Na czym polega ta świadomość?
Na tym, że strój wyraża styl życia i stanowi o poprawie jego jakości. Uświadamiamy klientom, że nie tylko gwiazdy i celebryci mogą mieć stylistów. Tacy specjaliści pracują w salonach Pawo i Mon Amie!. Nie są to zwyczajni sprzewdacy – to doradcy wizerunku, których zadaniem jest otoczenie klienta opieką i dobranie możliwie najlepszego ubioru do jego figury, odcienia cery i naturalnie do okazji, na którą strój jest kupowany. Dopiero na końcu mówimy o sprzedaży.

Pawo jest kolejną marką odzieżową, która zaczyna rozwój przez franczyzę. Co nowego wnosicie na ten rynek?
Po pierwsze wspomnianą już filozofię obsługi i ogromny nacisk na budowanie relacji z klientem. Ten kierunek myślenia się sprawdza, bowiem mamy bardzo wysoki współczynnik powracających klientów. Przygotowaliśmy też dwa warianty współpracy z franczyzobiorcą – dla przedsiębiorców gotowych w pełni zaangażować się działalność oraz „inwestorski”, w którym franczyzobiorca mniej czasu poświęca sklepowi Pawo. Wówczas to my pilnujemy biznesu franczyzobiorcy. Poza tym nasz biznes jest stosunkowo bezpieczny, bowiem przy ewentualnym rozwiązaniu umowy franczyzobiorca otrzymuje zwrot ok. 120 tys. zł. Stosujemy też rozwiązania sprawdzone w tej branży: to my pozostajemy właścicielem towaru oraz my nim zarządzamy. Dzięki temu franczyzobiorcy nie mają problemów z końcówkami kolekcji i mogą częściej wprowadzać nowości. A klienci to lubią.
(emka)


POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022