Monetia posiada w całej Polsce ponad 550 oddziałów, każdego roku planuje otwierać ok. 50 kolejnych. Inwestycja w biznes zamyka się w kwocie 600 zł.
Poniedziałek
13.10.2014
Monetia inwestuje we współpracę z agentami. Sklep online usprawni pracę partnerów i obniży koszty prowadzenia biznesu.
 

Monetia, sieć agencji płatniczych, rozbudowała swoją stronę internetową o Strefę Agenta i dostęp online do najświeższych informacji i materiałów promocyjnych. - Chcemy zapewnić naszym partnerom jak najwyższy komfort związany z dostępem i znajomością naszej oferty. Stąd decyzja o wprowadzeniu dla nich nowych funkcjonalności na stronie Monetii – wyjaśnia Wojciech Jóźwiak, prezes spółki. - Niebawem rozbudujemy naszą ofertę o kolejne zaawansowane produkty, tj. fulfillment i produkty finansowe. Zanim to nastąpi, chcemy wdrożyć i przetestować nowe sposoby wymiany informacji między agentami a specjalistami Monetii. Liczymy, że dzięki temu klienci w placówkach Monetii będą obsługiwani jeszcze lepiej.

Strefa Agenta, po zalogowaniu, daje stały dostęp do aktualnych wewnętrznych procedur, regulaminów i opisów produktów. Dzięki zgromadzonym tu informacjom agenci Monetii mają pełną i stale aktualizowaną informację o ofercie spółki, zalecenia dotyczące obsługi klientów, informacje organizacyjne związane z funkcjonowaniem ich placówki. Narzędziem, które zapewnia punktom franczyzowym wygodny dostęp do materiałów promocyjnych jest sklep on-line. Można w nim zamawiać niezbędne plakaty, ulotki i aktualną taryfę prowizji i opłat, w takiej liczbie, jaka jest akurat potrzebna. System działa 24 godziny na dobę, więc materiały można zamówić w dogodnym momencie i nie ma potrzeby gromadzenia ich na zapas, ryzykując dezaktualizację. Zdalny system pozwala także zmniejszyć koszty wynikające z ewentualnych pomyłek i obsługi zamówień papierowych czy telefonicznych.

Dodatkowo wiedza o ofercie Monetii będzie na bieżąco aktualizowana i rozbudowywana w newsletterach z najświeższymi informacjami przygotowywanymi dla agentów przez spółkę. Otrzymają w ten sposób szybki i wygodny dostęp do nowych informacji, niezbędnych w codziennej obsłudze klientów. Do końca października spółka zakończy proces nadawania agentom indywidualnych loginów.

Wprowadzenie nowych rozwiązan usprawni pracę agentów - da im stały dostęp do obowiązujących przepisów, co niweluje konieczność drukowania i ręcznego przeszukiwania instrukcji i procedur. W efekcie klient jest obsługiwany szybciej. System online pozwoli także uniknąć ewentualnych pomyłek - agent może w każdej chwili sprawdzić zasady postępowania albo stawki w taryfie z gwarancją, że posługuje się aktualnie obowiązującymi danymi. Dodatkowo spadną koszty funkcjonowania placówki - mając zdalny dostęp do dokumentów nie trzeba ich drukować i archiwizować, co oznacza mniejsze zużycie papieru i toneru. (dw)


Daniel Wilk
dziennikarz