Nasi franczyzobiorcy są nie tylko ekspertami w zarządzaniu biznesem i personelem, ale również w razie potrzeby potrafią przejąć obowiązki swoich pracowników.
Leszek Nowak, menedżer ds. ekspansji, Telepizza Poland
Wtorek
23.12.2014
O rebrandingu, którego częścią są zmiany w sposobie przygotowania dań, opowiada Leszek Nowak, menedżer ds. ekspansji, Telepizza Poland.
 

Jak pan ocenia mijający rok i jakie plany Telepizza chciałaby zrealizować w przyszłym roku?
Osiągnęliśmy cele, którymi było utrzymanie wzrostu sprzedaży oraz rozwój sieci. Otworzyliśmy 9 pizzerii, czyli tyle, ile zakładaliśmy 12 miesięcy temu. Wdrożyliśmy aplikację mobilną, która jeszcze bardziej usprawniła sprzedaż przez internet. Teraz nasi klienci mogą składać zamówienia przez naszą stronę internetową oraz od razu dokonywać płatności. Obecnie prawie co trzecie zamówienie w Telepizza składane jest online. Rozpoczęliśmy także rebranding sieci.

Co się zmieni w pizzeriach Telepizzy?
Jesteśmy w trakcie zmiany wizerunku placówek. Aranżacja jest nowoczesna, tworzy ciepłą atmosferę. Wnętrze stało się jasne i przestronniejsze. W większych lokalach  będziemy projektować otwarte kuchnie, dzięki czemu pizze będą robione na oczach klientów. Ma to dwie zalety – dostarcza klientom rozrywki oraz buduje zaufanie. Nasze ciasto zawsze wyrabiane jest ręcznie. Już niedługo będzie można zobaczyć jak fachowo powstaje pizza. Myślę, że wzbudzi to zainteresowanie ze strony klientów i uatrakcyjni pobyt w naszych pizzeriach. Nie jest to nowy pomysł w przypadku Telepizzy. Kiedy sieć wchodziła do Polski, wszystkie jej dania przygotowywane były na oczach klientów. Wówczas to była zupełna nowość w naszym kraju. Wcześniej w żadnym lokalu gastronomicznym nie gotowano przy klientach. Wracamy do tego pomysłu.

Jak partnerzy przygotowują się do prowadzenia własnej pizzerii?
Nasi franczyzobiorcy, zanim staną za sterami własnego biznesu, musza odbyć szkolenie, podczas którego poznają tajniki pracy na każdym stanowisku w pizzerii. Dzięki temu są nie tylko ekspertami w zarządzaniu biznesem i personelem, ale również w razie potrzeby potrafią przejąć obowiązki swoich pracowników.

Jakie polski oddział Telepizzy ma plany na przyszły rok?
Chcielibyśmy rozszerzyć sieć o kilkanaście nowych pizzerii. Pierwsze otwarcia nastąpią już w pierwszym kwartale 2015 roku. W ciągu kilku lat zamierzamy być obecni w każdym mieście powyżej 50 tys. mieszkańców.
rozmawiała (mk)

 

 


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa