Przedstawicielem Inkubatora Eksportu może zostać każdy, kto ma kontakt z firmami i chce pośredniczyć w sprzedaży usług eksportowych.
Jolanta Lesisz specjalista ds. eksportu Inkubatora Eksportu
Sobota
14.03.2015
Inkubator Eksportu chce zbudować sieć agentów sprzedających usługi, które pomogą polskim firmom wejść na rynki zagraniczne.
 

Wartość polskiego eksportu w 2014 roku przekroczyła 150 mld euro. Najwięcej sprzedajemy do Niemiec, Czech, Francji i Rosji, ale cały czas zdobywamy nowe rynki. Niestety, wciąż siłą napędową polskiego eksportu są przede wszystkim duże przedsiębiorstwa.
– Ze względu na brak odpowiedniej kadry i ograniczone możliwości finansowe małe firmy mają często utrudniony dostęp do zagranicznych rynków – mówi Jolanta Lesisz specjalista ds. eksportu Inkubatora Eksportu.

Ofertę szybkich i tanich usług w zakresie wprowadzania małych firm na rynki zagraniczne zaproponował Inkubator Eksportu. Inkubator założyli ludzie od lat zajmujący się pozyskiwaniem klientów na rynkach zagranicznych i obsługujący handel międzynarodowy, którzy dostrzegli potrzebę małych firm do korzystania z profesjonalnych pośredników.

Sposobem na dotarcie do przedsiębiorców z ofertą jest stworzenie sieci pośredników sprzedających usługi Inkubatora.
– Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby małych firm, stąd decyzja o uruchomieniu systemu partnerskiego – mówi Jolanta Lesisz.

Przedstawicielem Inkubatora Eksportu może zostać każdy, kto ma kontakt z firmami i chce pośredniczyć w sprzedaży usług eksportowych.
– Może to być nowa firma bądź już działająca, np. biuro rachunkowe czy agencja finansowa, która rozszerzy dotychczasową działalność o sprzedaż usług eksportowych – kontynuuje Lesisz.

Opłata za przystąpienie do sieci Inkubatora Eksportu wynosi 1,5 tys. zł. W zamian za nią przedstawiciel otrzyma szyldy, katalogi i inne materiały promocyjne. W trakcie współpracy agent będzie zobowiązany uiszczać opłatę marketingową w wysokości 200 zł. Przedstawiciele firmy czerpią dochody z prowizji od sprzedaży usług Inkubatora (wynosi 20 proc.), zyski wahają się na poziomie od 2 do 12 tys. zł miesięcznie. Inkubator Eksportu zawiera z przedstawicielami firmy bardzo liberalną umowę, która nie przewiduje żadnych kar i opłat za ewentualne jej zerwanie. Założyciele Inkubatora Eksportu liczą, że do końca bieżącego roku nawiążą współpracę z 50-70 agentami.


doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020