Popularność food trucków wśród firm dostarczających jedzenie wprost do klienta rośnie od kilku sezonów. Klienci chętnie kupują produkty gastronomiczne z aut na imprezach plenerowych i w kurortach wypoczynkowych. Telepizza chce skorzystać z nowego trendu wśród osób, które aktywnie spędzają czas i lubią jeść poza domem.
– Od 2014 roku przeprowadzamy rebranding – wprowadziliśmy nowy logotyp, zmieniliśmy wystrój lokali, a teraz przyszedł czas na realizację nowego pomysłu, czyli sprzedaż z food trucków. Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, a food trucki jeszcze bardziej to ułatwiają, zwłaszcza, że od 20 lat bierzemy udział w różnych imprezach plenerowych – koncertach, eventach, piknikach, festiwalach itp. Pierwszy nasz food truck rozpoczął sprzedaż w połowie kwietnia, pozostałe trzy wyruszyły w Polskę w połowie maja – mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.
Samochody hiszpańskiej marki będą rozstawione w najbardziej popularnych miejscach plenerowych, na eventach oraz festiwalach. W ofercie food trucków będą wybrane rodzaje pizzy, dostępne również w stacjonarnych pizzeriach Telepizzy. Czas oczekiwania na posiłek ma być maksymalnie skrócony.
– Zależy nam na szybkiej i płynnej obsłudze, zachowując przy tym najwyższą jakość produktu. Ma to być główna cecha charakterystyczna dla naszych food trucków – mówi Iwona Olbryś.
Na razie wszystkie food trucki Telepizzy są własnością centrali. Niewykluczone, że w przyszłości do projektu zostaną włączeni franczyzobiorcy.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...