Burgerownie rosną w siłę

Bobby Burger zaczynał w 2012 roku, od jednego food trucka. W ciągu trzech lat sieć rozrosła się do 30 burgerowni.
– W 2015 roku otworzyliśmy już 20 restauracji, a do końca roku planujemy otworzyć jeszcze dwa lokale – mówi Olek Pobikrowski, dyrektor marketingu Bobby Burgera. – Nasz plan zakłada, że do końca 2018 roku otworzymy ich w sumie 100.
We franczyzie lub w ajencji
Lokale serwują slofoodowe hamburgery, ze zdrowym mięsem i świeżymi dodatkami. Bobby Burger otwiera swoje punkty w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Najlepsze na burgerowanie są lokale w centrach miast, przy głównych ulicach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Mogą to być zarówno lokalizacje blisko skupisk biurowców, jak i imprezowe ulice, często odwiedzane przez młodych ludzi.
– Sugerujemy, aby lokal miał od 80 do 120 m2. Projekty wszystkich wnętrz wykonuje jedna firma, co pozwala nam zachować wewnętrzną spójność. Wspólnym mianownikiem dla restauracji BB jest styl industrialny, który nawiązuje do loftów i hal produkcyjnych w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku – tłumaczy Olek Pobikrowski.
Kwota inwestycji to około 200 tys. zł netto – liczona wraz z kosztami ewentualnego remontu i wyposażenia lokalu. Opłata wstępna wynosi 17,8 tys. zł i zawiera projekt aranżacji lokalu, system informatyczny, szkolenia, ogólnosieciową strategię marketingową oraz pełne wsparcie podczas otwarcia i pierwszych miesięcy działania biznesu. Miesięczna opłata franczyzowa to 8-10 proc. od obrotu.
– Ostatnio uruchomiliśmy program partnerski, w ramach którego na zasadach ajencyjnych udostępniamy lokale własne osobom prowadzącym już działalność gospodarczą. Taka forma pozwala spełnić marzenie o prowadzeniu własnego biznesu tym, którzy mają ograniczony budżet na inwestycję, ponieważ partner wpłaca jedynie kaucję za lokal – dodaje Olek Pobikrowski.
Szacowany przez licencjodawcę okres zwrotu z inwestycji w lokal Bobby Burger wynosi od roku do dwóch lat.
ZOBACZ W KATALOGU



















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Platforma Tribeware to inteligentny pośrednik między menedżerem a pracownikami. Wskazuje im drogę do przyjętych celów, nagradza za wykonane zadania i wylicza, co udało się dzięki nim zyskać.
Robert Podleś, właściciel firmy Cobi, zaczynał prowadzić biznes w trudnej komunistycznej rzeczywistości. Dzisiaj jego firma sprzedaje swoje produkty do ponad 40 krajów świata. Ale gdyby nie mama, kto wie jak potoczyłyby się jego losy...
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali