Nowy logotyp Gusto Dominium jest uproszczony i nowoczesny, ale nawiązuje do poprzedniej wersji poprzez wykorzystanie motywu konia oraz kratki.
Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu Gusto Dominium.
Poniedziałek
28.12.2015
Wprowadzenie oferty franczyzowej, rebranding i zmiana nazwy – działo się w tym roku pod szyldem Dominium. O zmianach opowiada Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu marki.
 

W 2015 roku koncept Dominium został poddany kilku strategicznym modyfikacjom. Najważniejsza to chyba ta dotycząca nazwy...
Właściciel sieci restauracji Pizza Dominium zmienił nazwę na Gusto Dominium i wprowadził nowy logotyp. Inauguracja nowej nazwy i logotypu jest ostatnim etapem trwającego od dwóch lat kompleksowego rebrandingu marki, którego celem było wypracowanie nowego pozycjonowania opartego na serwowanym menu we włoskim stylu. Nowa, jednolita komunikacja marketingowa wykorzystywana w social mediach, kampaniach internetowych oraz outdoorowych, a także w materiałach promocyjnych w lokalach zawiera charakterystyczne elementy identyfikacji marki, którymi są biało-czerwona kratka oraz konturowa figura konia. Zwieńczeniem nowego, włoskiego pozycjonowania marki jest zmiana nazwy na Gusto Dominium oraz wprowadzenie hasła „Smak Dominium. Smak włoskiego domu”. Wdrożony logotyp podkreśla nowoczesny charakter marki. Wykorzystanie w nim uproszczonych elementów jest zgodne z obowiązującym trendem flat design, tzn. że logotyp jest uproszczony i nowoczesny, ale nawiązuje do poprzedniej wersji poprzez wykorzystanie motywu konia oraz kratki.

Wiosną Dominium rozpoczęło sprzedaż długo oczekiwanej licencji franczyzowej. Jak idzie pozyskiwanie partnerów i rozwój sieci?
W tym roku otworzyliśmy kolejną restaurację w Toruniu (w centrum handlowym Copernicus), w Warszawie przy ul.Wolskiej oraz kolejny lokal w Rumunii (w Mega Mall w Bukareszcie). Uruchomiliśmy pierwszy lokal franczyzowy w Ostrołęce oraz kolejny Warszawie. W najbliższym roku planujemy otworzyć pięć restauracji własnych, a także kilka franczyzowych. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi kandydatami na franczyzobiorców, aktywnie poszukujemy również odpowiednich lokalizacji pod restauracje franczyzowe. Pod szyldem Gusto Dominium działa obecnie ponad 70 lokali w całej Polsce oraz 7 w Rumunii.

Rozmawiał Grzegorz Morawski


/1/
ZOBACZ WIĘCEJ

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa