Jedzenie spod marketu

Crazy Pepe to pizzerie, nastawione na realizację zamówień na dowóz i na wynos. Mogą powstawać w kilku formatach: jako lokale stacjonarne, food trucki, przyczepy gastronomiczne, odpowiednio zabudowane skutery oraz platformy z zabudowanym piecem, funkcjonujące jako małe przyczepy samochodowe.
Teraz ze sporego ułatwienia będą mogli skorzystać ci franczyzobiorcy, którzy zdecydują się na zainwestowanie w stacjonarną przyczepę gastronomiczną, serwującą pizzę.
– Podpisaliśmy umowę z siecią marketów Kaufland – informuje Marek Karafioł, właściciel konceptu Crazy Pepe. – Dzięki temu mamy naszym franczyzobiorcom do zaproponowania lokalizacje na terenie całego kraju, na parkingach przy marketach. My występujemy w tej sytuacji jako podnajemca. Kaufland zapewnia pełen dostęp do niezbędnych mediów. Wkrótce pierwsza taka przyczepa stanie w jednym ze śląskich miast, będzie to nasza jednostka własna. Liczymy na to, że klienci marketów zostaną też naszymi klientami. Ale chcemy, by przyczepy realizowały także zamówienia telefoniczne, na dowóz.
Licencjodawca, po uzgodnieniu z franczyzobiorcą lokalizacji, dostarcza na miejsce gotową do działania, w pełni wyposażoną przyczepę gastronomiczną, z piecem do wypieku pizzy. Kosztuje ona 49,9 tys. zł netto. Nie ma opłat za przystąpienie do sieci. Natomiast franczyzobiorca płaci 500 zł miesięcznej opłaty franczyzowej oraz 2 tys. zł czynszu za najem powierzchni.
Wybierz sobie format
Franczyzobiorcy Crazy Pepe mogą też wybrać inny format działalności. Najtańszym jest specjalna platforma z piecem do pizzy, stołem i rozkładanym namiotem,która kosztuje 19-20 tys. zł. W przypadku food trucków, trzeba mieć odpowiednie auto (z ramą, np. mercedes sprinter) i do tego doliczyć ok. 40-45 tys. zł na pokrycie kosztów jego zabudowy i wyposażenia. Kolejna możliwość to pizzeria na skuterze.
– To taki mini food truck, na bazie skutera piaggio – tłumaczy Marek Karafioł. – Pojazdy są wyposażone we wszystkie niezbędne sprzęty, konieczne w pizzerii, np. piec czy chłodnię na produkty. Oczywiście nie są to zwykłe skutery, jakie jeżdżą po ulicach. Są robione na specjalne zamówienie, mają homologację, wszelkie potrzebne zezwolenia. Można je wykorzystywać np. na eventach, imprezach plenerowych.
Licencjodawca przewiduje też lokale stacjonarne. Lokalizacja w ich przypadku nie jest priorytetem, bo także mają się nastawiać na zamówienia w dowozie i na wynos. Jeżeli jednak franczyzobiorca chce, to ma możliwość zorganizowania niewielkiej sali konsumpcyjnej. Przewidywana kwota inwestycji w tym przypadku to 40 tys. zł plus koszty adaptacji i remontu lokalu.
ZOBACZ W KATALOGU




























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali