Mydlarnie lubią ciepło

Polki (i Polacy) coraz częściej sięgają nie tylko po zdrowe jedzenie, ale też po ekologiczne i naturalne kosmetyki. Nic więc dziwnego, że sprzedająca takie produkty sieć Mydlarni u Franciszka szybko się rozrasta.
- Nasze sklepy znajdują się w całej Polsce: przy ulicach i rynkach dużych aglomeracji, jak w Warszawie, Gdańsku czy Krakowie, w galeriach handlowych, w miejscowościach urlopowych i uzdrowiskach, jak Kołobrzeg czy Zakopane, ale też w mniejszych miastach, które również stanowią dobry rynek dla naszych produktów – mówi Leszek Krzanowski, specjalista ds. rozwoju franczyzowego sieci. - W 2016 roku dołączyły do nas punkty m.in. w Krośnie, Grudziądzu, Toruniu, Namysłowie, Wodzisławiu Śląskim, Kaliszu. W Warszawie powiększyliśmy zespół o dwóch nowych franczyzobiorców ( w Blue City i Galerii Szembeka).
A to nie koniec tegorocznych planów. W ciągu najbliższego miesiąca franczyzodawca planuje kolejne otwarcia, w Ostrowie Wielkopolskim, Puławach, Rybniku, Wieluniu.
- Jednocześnie cały czas pracujemy też nad poszerzaniem naszej oferty dla klientów. Niedawno premierę miała np. seria kosmetyków do włosów na bazie roślin amazońskich – dodaje Leszek Krzanowski.
Mydlarnie powstają już w miastach liczących powyżej 10 tys. mieszkańców. Według franczyzodawcy, na inwestycję we własny sklep z naturalnymi kosmetykami trzeba przeznaczyć ok. 50 tys. zł. W tej kwocie mieści się wyposażenie, aranżacja i zatowarowanie lokalu. Przystąpienie do sieci kosztuje symboliczną złotówkę. Pakiet franczyzowy zawiera m.in. projekt aranżacji lokalu, pomoc w uruchomieniu sklepu, bezpłatny system szkoleń. Licencjodawca nie pobiera miesięcznych opłat franczyzowych, opłata marketingowa wynosi 200 zł, a 35 zł miesięcznie trzeba zapłacić za korzystanie z platformy B2B, pozwalającej na zdalne zarządzanie sklepem.
Zdaniem franczyzodawcy, lato to idealny czas na otwarcie sklepu z naturalnymi kosmetykami.
- Mimo, iż nie obserwujemy sezonowości w sprzedaży, bo tego rodzaju produkty cieszą się popularnością przez cały rok, to w okresie letnim odkrywa nas wielu nowych klientów – przyznaje Leszek Krzanowski. - Lato daje również więcej możliwości aktywnego promowania nowej placówki na lokalnym rynku. W tym celu można wykorzystać np. różne imprezy plenerowe: eko-targi, jarmarki, eventy tematyczne.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...