W nowej odsłonie

Od kilku tygodni sklepy z odzieżą dziecięcą 5.10.15 zyskują nowy wygląd. Dominująca kolorystyka to biel i beż, pojawiły się też elementy drewniane. Do ekspozycji ubrań przygotowano nowe, ażurowe meble. Na jednej ze ścian sklepów króluje też nieco odmienione logo marki, na granatowym tle. Takie samo granatowe logo jest też nad wejściem do sklepów.
– Podążając za aktualnym designem wykończenia wnętrz salonów sprzedaży stworzyliśmy nowy, odświeżony koncept – tłumaczy Sylwia Kaczor, koordynator ds. marketingu w 5.10.15. – Uznaliśmy, że wdrożenie go jest jednym z najważniejszych czynników, które wspomogą markę w rozwoju.
Pierwszy sklep w odświeżonym koncepcie został otwarty 14 maja w centrum handlowym M1 w podwarszawskich Markach. Prace nad jego przygotowaniem trwały kilka miesięcy. Kolejne sklepy w nowej aranżacji otwarto też w maju, w Pasażu Świętokrzyskim w Kielcach i w Galerii Katowickiej. Wszystkie należą do franczyzobiorców.
– Wszystkie nowo otwierane sklepy będą przygotowywane już w nowej aranżacji – dodaje Sylwia Kaczor. – Stopniowo będziemy też starali się zmieniać wygląd już działających placówek.
Marka chce też mocniej zaistnieć w większych miastach. Ostatnio sklepy franczyzowe otwierane były w większości (choć nie tylko) w mniejszych miejscowościach, już od 15 tys. mieszkańców.
– Najnowszy koncept sklepów jest wzmocnieniem nowej polityki firmy, której założeniem jest otwarcie się na szerszą współpracę z franczyzobiorcami również w większych miastach, powyżej 50 tys. mieszkańców – tłumaczy Sylwia Kaczor.
Koszt wyposażenia sklepu o powierzchni do 70 m2, z jedną witryną, to prawie 40 tys. zł. Do tego należy doliczyć wydatki na adaptację pomieszczeń, zależne od ich stanu. Opłata licencyjna płatna jednorazowo to 15 tys. zł. Można też płacić w ratach – 36 rat po 500 zł, co razem daje 18 tys. zł. Franczyzobiorca musi także podpisać weksel zabezpieczający. Towar dostaje w depozyt, zarabia na prowizji od jego sprzedaży.
– Każdy sklep franczyzowy 5.10.15. pozostaje pod stałą opieką centrali firmy. Pomagamy w doborze odpowiedniej lokalizacji, wspieramy partnera w zakresie systemu i technik sprzedaży, proponujemy wspólne działania marketingowe oraz szkolenia personelu – wylicza Sylwia Kaczor.
Z danych firmy PROFIT system, badającej polski rynek franczyzowy wynika, że liczba sieci, działających w Polsce w branży odzieży dziecięcej od kilku lat utrzymuje się na stałym poziomie. W 2015 roku funkcjonowało ich 12. Niestety w porównaniu z rokiem 2014 spadła liczba placówek franczyzowych, prowadoznych we wszystkich tych systemach – z 605 (w 2014 r.) do 488 (w 2015 r.)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...