Poszukujemy franczyzobiorców, którym mamy do zaoferowania zmodyfikowany i ulepszony system współpracy.
Anna Krajewska, franczyzodawczyni Salad Story
Niedziela
11.09.2016
Polacy coraz bardziej zwracają uwagę na jakość jedzenia. Wkrótce nasze lokale będą mogły z powodzeniem działać również w mniejszych miastach – uważa Anna Krajewska z Salad Story.
 

Wiosną zapowiadała pani, że do 2022 roku sieć Salad Story będzie liczyć 70 lokali. Jak idzie otwieranie nowych placówek?
Podtrzymuję te zapowiedzi. Właśnie otworzyliśmy nowy lokal w warszawskim Wola Parku. Mamy już podpisane umowy najmu na dwa kolejne, w Warszawie i Wrocławiu. Finalizujemy następne cztery umowy. To wszystko nasze lokale własne, które na razie chcemy koncentrować w Warszawie i Wrocławiu, choć nie wykluczamy, że i w innych dużych miastach będziemy się rozwijać przez nasze własne otwarcia. Jednocześnie jednak poszukujemy franczyzobiorców, którym mamy do zaoferowania zmodyfikowany i ulepszony system współpracy. Pracowaliśmy nad nim przez ostatnie miesiące. Zmieniamy schemat wsparcia dla franczyzobiorców, dając im m.in. więcej narzędzi do kontrolowania firmy i działań marketingowych. Chcemy teraz mocno promować nasz system, m.in. poprzez udział w najbliższych Targach Franczyza.

Do tej pory główny nacisk położony był na rozwój lokali w galeriach handlowych. Czy coś się zmieni?
W tej chwili jako marka sieciowa dominujemy na rynku galerii handlowych. Ale w Warszawie mamy też pięć punktów w lokalizacjach przyulicznych i właśnie ten format chcemy teraz rozwijać poza stolicą. To będą miejsca gdzie serowować będziemy głównie lunche, zlokalizowane w ruchliwej okolicy, w pobliżu biurowców, tam, gdzie jest duży przepływ ludzi. Póki co widzimy nasz rozwój głównie w dużych miastach. Jednak polski krajobraz gastronomiczny się zmienia. Konsumenci coraz bardziej zwracają uwagę na jakość jedzenia. Za jakiś czas nasze lokale będą z powodzeniem mogły działać również w mniejszych miastach. Trzymamy rękę na pulsie.

Z jaką inwestycją powinien się liczyć wasz franczyzobiorca?
Przewidywana kwota inwestycji, potrzebna do otwarcia punktu Salad Story, to 300-500 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 30 tys. zł. Wysokość opłat miesięcznych będzie ustalana progowo, w zależności od wysokości osiąganych obrotów.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa