usługi dla biznesu
Biuro rachunkowe w krakowskim stylu
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
AdAwards podzieli się zyskiem z partnerami
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
Rozwój pomimo wyzwań
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
MBE stawia na kompleksowość
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Usługi kurierskie wciąż mają potencjał
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.
Tax Safe stawia na automatyzację
– Automatyzacja procesów księgowych sprawia, że obsługa klienta wymaga nawet o 80 proc. mniej czasu niż wcześniej – mówi Daniel Gawryczuk z Tax Safe.
Korzystny dodatek do biznesu
Biuro finansowo-ubezpieczeniowe, które dodatkowo oferuje tłumaczenia może być dobrym pomysłem na biznes. Przekonał się o tym Enis Akova.
Sprzedać – jak to łatwo powiedzieć
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
Informacje zawsze na czasie
DlaWas.info ma niskie koszty prowadzenia działalności. Co firma oferuje partnerom?
MBE daje pole do podpisu
Franczyzobiorcę MBE z Kędzierzyna-Koźle do współpracy przekonała między innymi szeroka paleta usług firmy. Jak sobie radzi dzisiaj?
Księgowość na licencji
Biura rachunkowe mają dzisiaj prawdziwe żniwa. Jak otworzyć taki biznes we franczyzie?
Dlaczego tak trudno coś sprzedać?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
MBE stawia na firmy
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Z banku do marketingu
Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?
Franczyza na usługach biznesu
Usługi dla przedsiębiorców nie zwalniają tempa. Firmy potrzebują m.in. dobrego marketingu i reklamy.
Franczyza z Czech
Wsparcie przy przeprowadzkach, sprzątaniu czy drobnych naprawach jest coraz bardziej pożądane. Jak otworzyć firmę świadczącą takie usługi?
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Adsfox zapewnia, że tworzone przez nią kampanie w mediach społecznościowych są wyjątkowo skuteczne. Jak na tym zarabia?
Franczyza nie dla wszystkich
„Przekształcenie biznesu w sieć franczyzową może być opłacalnym krokiem. Ale ten krok może zrobić tylko zyskowna firma, która ma czym podzielić się z franczyzobiorcami” – mówi Michał Skubiszewski, konsultant z firmy doradczej PROFIT system.
Spedytor na swoim
Po drugim roku działalności pod marką Northgate Logistics Patryk Jakubowicz mówi, że jego biznes rośnie, a on sam jest dojrzałym przedsiębiorcą.
Biznes również dla kobiet
Northgate Logistics uruchomiło kolejne biuro spedycyjne. Jego właścicielką jest Aneta Schlomm, pierwsza franczyzobiorczyni w sieci.
Marketing bez regionalizacji
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?