HANDEL

art. spożywcze i przemysłowe | 16.05.2025

Budują swój biznes z Intermarché

Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.

Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.05.2025

Nowa Rada Franczyzobiorców Żabki

Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.05.2025

Franczyza ratunkiem dla rynku

– Mali gracze bez wsparcia znikają z rynku – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 25.04.2025

Zarabiamy na antykorozji pojazdów

Zabezpieczenie antykorozyjne pojazdów to praca, przy której trzeba się napocić, ale nagrodą są wysokie marże. Jak wejść w ten biznes?

moda | 24.04.2025

Żyłka przedsiębiorcy

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?

dom i ogród | 22.04.2025

Homla rozwija franczyzę

Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.

apteki i art. zdrowotne | 18.04.2025

Salon optyczny we franczyzie

VisionOptyk otwiera średnio 8-12 placówek rocznie. Wielu franczyzobiorców decyduje się na prowadzenie więcej niż jednego salonu.

art. spożywcze i przemysłowe | 31.03.2025

Sukces programu Żabki

Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.03.2025

Dobry rok Żabki

Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.03.2025

Muszkieterowie na Targach Franczyza

Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.

dom i ogród | 18.02.2025

Zarabiać jak Mrówka

Rozwijająca sieć marketów Mrówka Grupa PSB rośnie szybciej niż cały rynek. Na jakich zasadach można do niej dołączyć?

dom i ogród | 18.02.2025

Współpraca z Komandorem

– Jesteśmy marką globalną, mamy partnerów w wielu krajach świata, ale nieustannie rozwijamy swoją sieć – mówi Jacek Kozłowski, właściciel marki Komandor.

apteki i art. zdrowotne | 03.02.2025

Licencja na salon optyczny

Kodano Optyk szybko rośnie na polskim rynku, planuje też zacząć budowę sieci salonów za granicą.

art. spożywcze i przemysłowe | 28.01.2025

Żabka kontynuuje ambitny rozwój

Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.

dom i ogród | 24.01.2025

Specjalista od podłóg i drzwi

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.

art. spożywcze i przemysłowe | 06.01.2025

Słodycze z całego świata

Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.

art. spożywcze i przemysłowe | 25.12.2024

Carrefour z ambitnym planem

– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.

art. spożywcze i przemysłowe | 24.12.2024

Jest dobrze mimo wyzwań

Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.

art. spożywcze i przemysłowe | 19.12.2024

Żabka otworzyła 11 000. sklep

Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.

2
3
4
5
następna  
ostatnia