HANDEL

apteki i art. zdrowotne | 20.08.2025

Synevo rusza z franczyzą

– Franczyza Synevo jest dla każdego, kto szuka pomysłu na biznes z szybkim zwrotem, który w dodatku realnie pomaga ludziom – mówi Grzegorz Morawski, kierownik ds. franczyzy Synevo.

– Franczyza Synevo jest dla każdego, kto szuka pomysłu na biznes z szybkim zwrotem, który w dodatku realnie pomaga ludziom – mówi Grzegorz Morawski, kierownik ds. franczyzy Synevo.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.08.2025

Żabka przyspiesza rozwój

Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.

dom i ogród | 05.08.2025

Muszkieterowie ze wzrostem obrotów

Grupa Muszkieterów podsumowała pierwsze półrocze. W tym okresie sieci Bricomarché i Intermarché osiągnęły w Polsce łączne obroty przekraczające 5,5 mld zł.

art. spożywcze i przemysłowe | 02.08.2025

Sklepy sezonowe Żabki

Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.

art. spożywcze i przemysłowe | 21.07.2025

Konkurencja mobilizuje grupę Chorten

– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.

art. spożywcze i przemysłowe | 14.07.2025

Chorten rośnie na trudnym rynku

Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.07.2025

Rodzinna franczyza, która działa

– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 08.07.2025

Mobilny serwis zamiast warsztatu

O tym, jak działa franczyza Lucart i dlaczego mobilne usługi serwisowe wypierają tradycyjne warsztaty, opowiada Łukasz Kłosowski, manager Lucart.

art. spożywcze i przemysłowe | 01.07.2025

Lodziarnia od 30 tys. zł

W tym roku do sieci Beza Krówka dołączyło kilkanaście nowych punktów franczyzowych. W sumie jest ich już ponad setka.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.06.2025

KOKU Sushi ma nowy koncept

Sieć oferuje już cztery modele współpracy. Najnowszy z nich stawia na mniejsze lokale, niższe koszty inwestycji oraz minimalistyczny wystrój.

moda | 25.06.2025

Czy stylistka jest tylko dla gwiazd?

Nie trzeba być celebrytką ani szefową wielkiej korporacji, by skorzystać z usług stylistki. Kalina Kaczmarek, osobista stylistka działająca pod marką Style Doctor, zdradza, jak wygląda stylowa rewolucja w szafie zwykłego człowieka.

moda | 23.06.2025

Gatta otwarta na współpracę

– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.

apteki i art. zdrowotne | 17.06.2025

Apteka Codzienna rusza na podbój Polski

Sieć Apteka Codzienna do końca roku chce mieć w sumie 70 placówek. Firma rozszerza też swoją działalność na kolejne województwa.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.06.2025

Żabka ma już 10 tys. franczyzobiorców

Żabka nie zwalnia i już ma 10 tys. franczyzobiorców. Okrągłą liczbę zamyka franczyzobiorczyni z Gliwic.

dom i ogród | 28.05.2025

Cyberatak na Komfort

Sieć Komfort padła ofiarą cyberataku, który spowodował zakłócenia w działaniach sklepów stacjonarnych i sklepu on-line.

art. spożywcze i przemysłowe | 16.05.2025

Budują swój biznes z Intermarché

Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.

apteki i art. zdrowotne | 15.05.2025

Promocja od Kodano Optyk

Kodano Optyk ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Można sporo zaoszczędzić na inwestycji.

moda | 13.05.2025

Otwieramy sklep z używaną odzieżą

Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.05.2025

Nowa Rada Franczyzobiorców Żabki

Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.

2
3
4
5
następna  
ostatnia