FIRMA
Kto może zostać prywatnym detektywem?
– Czasami trzeba szybko się przebrać, założyć strój moro, siatkę maskującą, czasem wykorzystać drona, udawać jelenia czy innego zwierza – opowiada Przemysław Strybulewicz, prywatny detektyw.
Biznes na sprzedaż
– Jeśli ktoś był w stanie zbudować firmę i ją sprzedać, to przy odrobinie kreatywności i chęci będzie w stanie rozpocząć kolejny biznes – mówi Damian Ozga, inwestor, biznesmen.
gastronomia
Jak otworzyć kocią kawiarnię?
Anna Pawlicka, właścicielka Miau Café, połączyła marzenie o otwarciu kawiarni z miłością do kotów. Jednak prowadzenie kociej kawiarni to nie jest łatwy biznes.
Jak otworzyć pracownię ceramiki artystycznej?
Założenie pracowni ceramiki artystycznej może przynieść zyski i połączyć przyjemność tworzenia z zarabianiem. Jak to zrobić w praktyce opowiada Dominika Dybowska, właścicielka pracowni ceramiki artystycznej NicDwaRazyArt.
edukacja
Jak otworzyć prywatne przedszkole?
– Każdy może założyć przedszkole. Trzeba jednak zatrudnić pracowników, którzy mają odpowiednie wykształcenie – mówią właścicielki przedszkola Góra Uczuć.
Biznesowe role Grażyny Wolszczak
– Pamiętam, jak koleżanka namawiała mnie kiedyś na kupno działki i budowę domu. I przekonywała, że wcale nie trzeba mieć pieniędzy, bo można wziąć kredyt. To było olśnienie, uwierzyłam, że to możliwe – mówi Grażyna Wolszczak.
nieruchomości
Czy system nas zniewoli?
Rozmowa o pieniądzach i o życiu. Według rentiera i biznesmena Kuby Midela to nieprawda, że każdy może być zwycięzcą. I tylko idiota myśli: nie mogę się przewrócić.
gastronomia
Sekrety smaku Złotego Lina
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
edukacja
Taneczny biznes
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
usługi dla biznesu
Jak zwiększyć sprzedaż w firmie
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie – o tym opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.