Forum: Franczyza UPS - usługi dla biznesu 65

poloxy 17.02.2006 *.cla33.neoplus.adsl.tpnet.pl

co myslicie o tej firmie. moze jest tu ktos kto prowadzi sklep UPS! ???

micho 25.09.2006 *.cey202.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ma ktoś doświadczenie z tą siecią? Proszę o wypowiedzi. Z góry wielkie dzięki

zel 06.02.2007 *.gts9-1.rybnet.pl

1
Witam

Myśle o otwarciu sklepu odiezowego UPS w mieście ok. 80 tyś mieszkańców. Czy ktoś miał przyjemność prowadzić taki sklep? jakie moge mieć miesięczne obroty? bedzie miesieczny obrót 30 tyś złotych ?? co myślicie na temat taj marki? bede wdzięczny za każdą opinie

RR112233 07.02.2007 *.gw-www.lublin.enterpol.pl

witam. zalezy od Twojego zaangazowania i pomyslowosci, obslugi klienta a przede wszystkim od lokalizacji... jesli masz lokal przy glownej ulicy handlowej z duza witryna, umiesz zadbac o odpowiednia obsluge klienta to masz szanse na sukces!! pamietaj ze nikt nie zagwarantuje Ci dochodowosci!! a jesli ktos bedzie Ci wmawial ze "z nami Ci sie uda" to odrazu go wygon i nie gadaj z nim!! kazda siec moze Ci tylko pomoc ale za Ciebie nikt nie bedzie pracowal!! a sam UPS jest w miare OK. dobre ceny, dobre warunki handlowe, towar pod niezbyt zamoznego klienta... z tego co wiem nawet dobrze sie sprzedaje jesli masz dobra obsluge

brutus 20.02.2007 *.clr116.neoplus.adsl.tpnet.pl

U nas w mieście ok.140tys. był i Świat Bawełny w super miejscu- już go nie ma, później powstał UPS w średnim punkcie i też już go nie ma.

RR112233 20.02.2007 *.gw-www.lublin.enterpol.pl

wlasnie o tym mowie... byl i nie ma... i teraz pewnie wszyscy mysla ze UPS jest kiepski... nie wiem jak to bylo z tym sklepem ale moze przyczyny likwidacji byly zupelnie inne... np. ktos podkupil lokal, albo podniosl czynsz, albo wlasciciel nie radzil sobie z prowadzeniem sklepu, albo naruszyl warunki umowy z UPSem, albo... powodow moze byc bardzo wiele... nie wykluczam tez i tego ze poprostu ktos zle wybral lokalizacje i w tym miejscu nie ma szans na dobry handel... biznes to zawsze ryzyko i zostaja najlepsi!!

adam_1 25.02.2007 *.ayi6.internetdsl.tpnet.pl

1
Do brutusa.
Cześć mam prośbe czy mógłbyś podać swój mail,miałbym do Ciebie pytanie. Dzięki pozdrawiam.

brutus 26.02.2007 *.cjx81.neoplus.adsl.tpnet.pl

daniel.j@op.pl

Marcin1977 06.04.2008 *.apn-77-113-11-103.gprs.plus.pl

9
NIE POLECAM takiego bisnesu.

mak 07.04.2008 *.ajl179.neoplus.adsl.tpnet.pl

2
do Marcina- Masz jakieś negatywne doświadczenia z UPS ?

Marcin1977 22.04.2008 *.apn-77-115-159-66.gprs.plus.pl

9
Tylko na poczatku toba sie opiekuja a pozniej tylko im kase wysylac. Bardzo mala prowizja. DUZY MINUS

LUCKY 25.09.2008 *.abew62.neoplus.adsl.tpnet.pl

12

czy ktoś się orientuje jak przebiega współpraca z siecią UPS? czy jest to rozpoznawalna marka i pokupna? czy warto w to inwestować?

za odpowiedzi z góry dziękuję.

LUCKY 26.09.2008 *.abdt20.neoplus.adsl.tpnet.pl

12
hej, co jest? czy nikt nie zna marki UPS, sklepów w całej Polsce jest ponad 80 więc i muszą też być osoby które je prowadzą. a na forum cisza... Polak Polakowi wilkiem.

LUCKY 28.10.2008 *.abfp138.neoplus.adsl.tpnet.pl

12

Witam,

chcę założyć sklep odzieżowy UPS! jestem już po rozmowie z przedstawicielem tej firmy  w ciągu miesiąca przewiduję otwarcie sklepu. i tu zaczynają się schody!! mam coraz więcej wątpliwości czy dobrze robie, prowadzę już sklep odzieżowy i tak jak to w handlu-raz lepiej raz gorzej ale na swoje wychodzę. choć ostatni miesiąc tj. październik nie należy do udanych. przedstawiciel firmy UPS! powiedział że obrót miesięczny sklepu powinien wynieść 35.000-50.000 zł. to nawet odliczając wszystkie koszty jestem do przodu. tylko czy wierzyć przedstawicielowi?? proszę o pomoc, jeśli ktoś prowadzi sklep UPS-a niech się wypowie co myśli o tej współpracy. proszę również innych o opinie. wszystkie mile widziane.

pozdrawiam.

Alex25 05.11.2008 *.abyj183.neoplus.adsl.tpnet.pl

1

Witaj

Też jestem bardzo zainteresowana otworzeniem UPS-a, a właściewie Yups-a.

Mieszkam w mieście 35 tyś osób. Znalazłam lokalprzy głównej ulicy o powierzchni 50 m za

przystępną cenę.

Po przeanalizowaniu wielu systemów franczyzowych doszłam do wniosku że YUPS to jest

nejlepszym rozwiązaniem. Uważam, że w małym mieście gdzie dużo jest młodzieży

szkolnej (gimnazjalnej i licealnej) z niezbyt zasobnym porfelem będzie duży popyt na

tanie, wygodne i modne ubrania. Kolekcje są różnorodne i każdy może znaleźć coś dla

siebie. Warunki współpracy są bardzo przystępne jak na systemy franczyzowe. Oczywiście

nic nie jest idealne dlatego chętnie wymienię z Tobą opinie.

Chętnie nawiąże z Toba kontakt mailowy aleksandra.orlamowska@gmail.com

powodzenia i pozdrawiam

odkrywca 14.05.2009 *.public-gprs134702.centertel.pl

1

witam wszystkich zainteresowanych tematem...

choć widzę że trochę podumarł :-)

otworzyłam we wrześniu Yupsa w jednym z miast polski południowej - spotkanie z przedstawicielem przebiegło dość sprawnie- gość wiedział czego chce i widać było że zna się na rzeczy, nie obiecywał mi "gruszek na wierzbie" ale sensownie wszystko przedstawił i .. do stycznia wszystko było naprawde super. od stycznie (pewnie przez kryzys) zaczeło się psuć... czy na tym forum jest jeszcze ktoś kto prowadzi taki sklep???? prosze o kontakt

bobesh 15.05.2009 *.acqi106.neoplus.adsl.tpnet.pl

24

Kryzys to jedno. Ale z tego co widzę u siebie przychody za I kwartał spadły mniej więcej o 10%-15% w stosunku do zeszłego roku (śrdednio - bo styczeń nie był zły i marzec w sumie też nie najgorzej - padaka była w lutym).

Skoro Twój ups ruszył we wrześniu to wstrzeliłaś się z otawrciem w najlepszy czas i to dodatkowo z efektem synergii. IV kwartał roku to są "żniwa" gdzie przychody są niekiedy ponad 30% wyższe niźli średnia z reszty roku. Dodatkowo miałaś efekt "nowości" - nowa marka w mieście, małolaty rzucają się na nowe ciuchy - każdy chce coś mieć, bo koleżanka/kolega ma, a zapewne i promocje na otwarcie były. Najprawdopodobniej w tym roku takich przychodów (za IV kwartał) byś nie osiągnęła (pomijając kryzys).

W każdym razie w tej branży jest tak, że pierwszy kwartał jest taki sobie, drugi bywa lepszy (ale nie musi być - wiele zależy od pogody), trzeci to bryndza (nieco się na wyprzedażach dzieje) i zaczyna się lekko ruszać pod koniec sierpnia. Od września jest już nieźle.

Więc nie ma sięco załamywać - po prostu przez drugą połowę roku trzeba na tyle zarobić, żeby jakby co móc dołożyć w pierwszej połowie. :}

nunu 22.05.2009 *.user-89-108-247-169.mobile.playmobile.pl

2

witam Prowadze yupsa od pażdziernika i musze powiedziec ze sam okres otwarcia byl super do konca roku. Potem ten nieszczesny luty i do dzisiaj średnio ale trzeba poczekać bo w calej odziezowce biednie. Zastanawiam sie jakie beda wakacje. Ogolnie w wakacje odziez lezy ale przedstawiciele mówią że to dla nas najleprzy okres. Pozyjemy zobaczymy. Pozdrawiam

Marcel 09.07.2010 *.public-gprs87666.centertel.pl

2
Mam coś do powiedzenia o tej firmie.

Marcel 09.07.2010 *.public-gprs87666.centertel.pl

2
Prowadziłem sklep tej firmy i gorąco wszystkim odradzam współpracę z tą firmą. Jak chcą podpisać z Tobą umowę to są mili, a potem o Tobie zapominają, towar może i nie jest drogi, ale bardzo kiepskiej jakości. Zamieszanie w firmie ogromne, przedstawiciele niekompetentni, o wszystko trzeba było się dopominać. Poza tym bardzo słaby procent, widać firma chce tylko jak najwięcej wydrzeć dla siebie,miałem świetny punkt, ale te ciuchy po prostu się nie sprzedawały, bardzo słabe akcje marketingowe. Jeżeli ktoś ma trochę pieniędzy niech ich tylko broń Boże nie inwestuje w otwarcie sklepu Yups! Poza tym przedstawiciele oszukują ludzi sprzedając im używane meble za zawyżoną cenę, tak samo jest z wieszakami i manekinami, umawiają się z właścicielami zamkniętych sklepów na procent i wciskają nowym chłam.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.