Forum: Netia - Karol W, Ks15 itd.. czyli Jacek K - usługi dla biznesu 65
Witam wszystkich.
Ostatnimi daniami na tutejszych forach zostałem wywołany do tablicy
( jestem z Zielonej Góry, kurcze nie dałem rady dotrzeć do domniemanego punktu China Box czy ChinaInBox w zielonej górze , ale obiecuje że spojrze )
Widzę że Obaj Panowie dalej Ogłaszają się w franchising.pl , Pan Karol Wiesztal dalej pod szyldem Netii, a Pan Jacek Kędziorek zmienił już kilka marek na których próbuje się dorobić.
- obydwu "Panów" znam osobiście i jesteśmy na "ty" ale w oficjalnych Pismach uczono mnie "Panować" w związku z tym będę mówił na Pan.
Pytanie do wydawców Franchising, czy nie dostawaliście informacjii że:
takie - tacy
dwie - dwóch
firmy - panowie
nie są rzatelnymi Franczyzodawcami ?
Ja nie mogę sie doprosić rozliczenia finansowego za sprzedaż usług Netii umowa z Panem Jackiem Kędziorkiem. Partnerzy ogłaszający się tutaj.
Rozmawiałem z Panem Karolem Wiesztalem reprezentującym Netię - mówi że Pan Kędziorek dostał pieniądze i powinien się ze mną rozliczyć.
Rozmaiałem z Panem Jackiem Kędziorkiem reprezentującym "wtedy" KS15 - mówił że Pan Wiesztal mu nie zapłacił.
Mogę jesze przytoczyć kilka konkretów - mających pokrycie w dokumentacjii związanych z którąś z wymienionych osób, ale nie o to mi chodziło tylko żeby:
OSTRZEC LUDZI PRZED NIERZETELNYMI PARTNERAMI
- nawet mimo dobrych chęci i ścisłego sprawdzania reklamodawców, Portal nie jest w stanie kontrolować firm ogłaszających się, jeżeli my wszyscy nie będziemy tego pilnować a tym bardziej jak nie będziemy się bali o tym głośno mówić NIE ANONIMOWO.
Czekam na pozew za pomówienia - może wtedy odzysakm Swoje Piniądzę :-)
Pozdrawiam i życzę wszytkim trafionego Biznesu a co najważniesze Partnera!!
No stary dziękujemy ci za pierwszy krok!
Łał ktoś przejoł im strone :-)
Mam nadzieje że będą z tego obopólne, korzyści i wyeliminuje nierzetelnych Franczyzodawców.
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557