Forum o artykule: Skuteczna i tania reklama małej firmy 1475
Witam, uruchamiam małą firmę produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała. Wszystko robię sama. Mam badania kosmetyków. Wydała od groma pieniędzy. Teraz chcę wejść na rynek i nie wiem jak zaistnieć skutecznie. Mam profil na facebook i sklep internetowy, katalog drukowany.
Może mi ktoś pomóc jak skutecznie wypromować się
Witam, uruchamiam produkcję kosnetyków naturalnych do pielęgnacji ciała. jak skutecznie promować się? mam konto na facebook i sklep internetowy.
No to brakuje Ci jeszcze dobrej reklamy w googlu, czyli dobrze wypozycjonować swój sklep w przeglądarce, poczytaj trochę o pozycjonowaniu http://www.nowapozycja.pl/ i skorzystaj z oferty takiej firmy, bo to najskuteczniejszy sposób na wypromowanie sklepu internetowego.
Mała firma nie może inwestować w reklamę, która trafia do wszystkich - bo to duży koszt. Dlatego warto zastosować dobrze zoptymalizowany content marketing i trafić tylko do tych na którym nam zależy, którzy faktycznie mogą kupić.
Odsyłam do artykułu 100 narzędzi do content marketing bardzo ciekawy i merytoryczny wpis na blogu FreshMail. Skuteczna reklama naprawdę nie musi być droga.
Trafiające do wyobraźni klienta reklamy produkuje AdAwards- www.adawards.pl. Zaskoczyli mnie na początku pomysłem, ale szybko się do niego przekonałem i reklama wyszła genialnie. Warto im zaufać, wiedzą co robią.
Najlepszą reklamą małej firmy są naklejki na samochód, które nie niszczą lakieru. Naklejki dobrze leżą na samochodzie i przyciągają wzrok kierowców.
firma mała czy duża - to bez znaczenia, jesli chce sprzedawać swoje usługi i prezentowac swój wizerunek w internecie skutecznie i odpowiednio jakosciowo, to powinna nastawic sie nie tylko na pozycjonowanie, ale tez dobre opinie w internecie, bo wizerunek firmy w sieci jest szalenie istotny przy pozyskiwaniu nowych klientów. Jeśli klient znajdzie Cie na pierwszej stronie google i to bez problemu, a nastepnie zobaczy rekomendacje to zdobędziesz na wstepie kredyt zaufania. https://iwizerunek.pl/ prowadzi takie dzialania, jestem ich klientem - zaczynalem od audytu wizerunku i podjęcia dzialan do poprawy wizerunku w internecie, obecnie mam monitoring mediow, plusem jest to, ze te wszystkie działania przekladają sie na efekt - jestem na bieżąco w tym, co o mojej firmie mowi się na portalach, forach i innych serwisach, mozna wtedy natychmiast reagowac, jesli pojawi sie sytuacja kryzysowa.
Dla mnie najskuteczniejszą metodą jest łączenie różnych usług online marketingu, więc np. pozycjonowanie + content marketing + social media :)
A może tak zainwestować w produkcję filmowo-reklamową? Mogłyby przybliżyć pracę firmy, a dzięki temu kliencie nabraliby zaufania.
zacznij od strony inetrnetowej, potem pozycjonowanie. na pewno dobrym rozwiązaniem są portale społecznościowe, dzięki nim dotrzesz bezpośrednio do szerokiego grona klientów, tylko musisz oczywiście odpowiednio zaplanować akcję na FB dobrać produkt do odbiorców.
Doskonałą formą reklamy będzie reklama w postaci banerów świetlnych, szyldów. Ten rodzaj marketingu jest o tyle ciekawy, że trafia do wielu klientów.
Tak na prawdę to, tanim sposobem jest teraz kampania na facebooku, ale trzeba też mieć wiedzę w tym temacie. Lepiej zrobić projekt strony internetowej. Nie jest to może tanie, ale w połączeniu z pozycjonowaniem przyniesie najlepsze efekty.
Warto stawiać na reklamę zewnętrzną. Salony samochodowe, restauracje, gabinety kosmetyczne, w tych miejscach znajdziemy tego rodzaju promocję.
Poczytaj sobie artykuły z zakresu e-commerce, e-marketingu, całej otoczki prawnej dotyczącej życia w internecie. Najtaniej będzie na portalach społecznościowych - wystarczy dobrze przemyslec i dbac o swój wizerunek np. na Facebook'u czy Instagramie. Znajdziesz tam fajne pomysły i cenne wskazówki jak to robic.
Bardzo często wybieraną formą reklamy jest obecnie film reklamowy. To skuteczna forma reklamy pod warunkiem że film jest zrobiony profesjonalnie i zaciekawi widza. Taką reklamę można stosować w bardzo wielu przypadkach, także do promocji imprez.
Ja przy reklamowaniu firmy postawiłam na tradycję, czyli wizytówki, ulotki itp.
moim zdaniem najlepsza jest reklama adwords
Witam,
najlepsza formą reklamy zarówno dla małej jak i dla dużej firmy jest uderzenie w media społecznościowe i korzystanie z możliwości internetu. Reklama w sieci jest o wiele bardziej chwytliwa niżeli uciążliwe ulotki, których często nie czytamy i automatycznie wyrzucamy ze skrzynki pocztowej lub zaraz po tym, jak dostaniemy je idąc deptakiem. W tej chwili internet to poteżne narzędzie, na którym można oprzeć dużą część marketingu. Polecam powieżyć to rzetelnej agencji zajmującej się social media i pozycjonowaniem.
Reklama na samochodzie to niedrogi i dobry sposób na wypromowanie lokalnej firmy. Zawsze można producentowi reklam wielkoformatowych okreslić budżet na reklame i doradzi czego użyć . Dodatkowo stacjonalne szylki, flagi reklamowe, tablice.
A może warto zainwestować w szkolenia? To czynnik ludzki, czyli w przypadku przedsiębiorstw, ich pracownicy mają siłę generowania zysku poprzez swoją pracę oraz odpowiednie wykorzystanie kompetencji. Od pracownika w dużej mierze zależą przychody firmy. Ja zainwestowałam w szkolenia, bo wierzę w swój zespół i liczę na to, że nabyta wiedza zaprocentuje w niedalekiej przyszłości.
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.