Forum: Metody na promocję restauracji - wymiana pomysłów - gastronomia 221

Agatee 15.06.2017 *.host-176-221-121-225.dynamic.mm.pl

8

Nie ma lepszej metody na super reklamę niż polecający nas dalej - zadowoleni klienci. :) To samo tyczy się najgorszej antyreklamy - niezadowoleni klienci.

Patxa 02.01.2018 *.public-gprs361642.centertel.pl

3

Klienci ciesza sie z malych upominkow np kart rabatowych czy dlugopisow. ;) Remadays jest 7-9 lutego, na tych targach mozna znalezc doslownie wszystko z logo, ja co roku jezdze, w tym tez sie wybieram.

Maffek 26.01.2018 *.212.244.185.28

74

a mi sie wydaje, ze jak bedzie smaczne, to sami wrócą

superBarbara 13.02.2018 *.195.150.96.90

13

CZasem na samochó trzeba trochę poczekać, to zależy od wysokości zysków lokalu. Zwłaszcza jeśli nie mamy np. dań na dowóz to właściwe wydatek zbędny. Raczej przydaje się bardziej coś dostawczego, a promowanie reaturacji przy pomocy ekskluzywnego samochodu to chyba nie jest najmądrzejsze posunięcie na początku inwestycji.

lizakowo 01.04.2018 *.178-159-174-215.tsm.tarnobrzeg.pl

1
My za darmo do każdego deseru dajemy kawę/herbatę za darmo .... i powiem szczerze, że pomysł działa :) ... do tego zamówiłam kubki papierowe z nadrukiem i dzięki temu po wyjściu klienta z cukierni z kubkiem kawy idzie i nas reklamuje .... ja uważam, że to trafna reklama :) nie dogra i całkiem przy okazji :) ... ja kupiłam kubki w firmie KAROLLA.COM ... i u mnie ta firma się sprawdziła

Lulu 02.08.2019 *.host-77.79.235.168.atman.pl

6
Teraz dość ważna jest promocja w internecie, profile w mediach spłecznościowych, które żyją. Jakieś apetyczne zdjęcia, jeśli to gastronomia, interakcja z obserwatorami, konkursy że np. za odgadnięcie jaki to rodzaj pizzy czy czegoś tam to jedna taka pizza gratis dla pierwszej osoby, która zgadnie. Też np. aktywna promocja lokalu jak u Gessler, wyjść do ludzi i częstować specjałami :) Wszystko zależy od tego, jaki biznes kto prowadzi :)

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.