Forum o artykule: Marek Jakubiak, Browar Ciechan: Piwne wojny 1475

Marek Jakubiak, Browar Ciechan: Piwne wojny
Browar Ciechan podbił serca klientów, bo jako pierwszy zaproponował piwo niepasteryzowane, świeże, z krótką datą przydatności do spożycia. Koncerny podchwyciły ten pomysł, oferując piwa niepasteryzowane. Jak pan na to reaguje? Kiedy wprowadziłem piwo nieutrwalone, koncerny zaczęły podszywać się pod niepasteryzowane piwo. Dzisiaj Łomża trzaska tego ok. 45 proc. własnej sprzedaży. Tak samo kupony odcina Kasztelan.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 556
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 207
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.