Forum: Poradnik: jak promować swoją firmę na Facebooku 1475
Witam,
Ponieważ jest tutaj wiele osób, które zastanawiają się nad własnym biznesem, albo już taki prowadzą, myślę, że przyda im się kilka pomysłów dotyczących promocji firmy w internecie.
Reklama to dźwignia handlu, a w dzisiejszych czasach jeśli nie ma Cię w sieci - to nie istniejesz. Gdy współczesny konsument jest zainteresowany jakimś produktem lub usługą to ,w pierwszej kolejności, informacji o niej szuka w internecie. Jeśli nas tam nie znajdzie to straciliśmy szansę zarobku. Jak promować swoją firmę w sieci? Otóż najbardziej efektywną metodą jest zatrudnienie agencji takiej jak nasza, która zapewni firmie kompleksową usługę od stworzenia logotypu po kampanie na Facebooku ;). Niemniej jednak część osób na pewno ze chce spróbować samodzielnie wypromować swoją markę, oto krótki poradnik jak to zrobić:
- Strona www – aby zrobić taką stronę potrzebny jest pewien stopień znajomości html, cms itp., jeśli te słowa brzmią Ci jak zaklęcia magiczne, to może warto pomyśleć nad założeniem fanpage na Facebooku. Założenie takiej strony jest darmowe i może to zrobić każdy kto ma profil osobisty na Fb.
- Pozyskaj fanów – możesz to zrobić poprzez płatnę reklamę na Facebooku, lub np. dzięki konkursom. Ludzie lubią grać, współzawodniczyć i wygrywać nagrody ;). (UWAGA! Jedyna w pełni legalna forma przeprowadzania konkursów to aplikacja)
- Zasugeruj klientom, którzy już skorzystali z Twojej oferty, aby „polubili” Cię na Fb.
- Zachęcaj do „lubienia” fanpage umieszczając na nim rabaty dla fanów.
- Dbaj, aby strona żyła. Umieszczaj ciekawe linki, komentuj, dodawaj zdjęcia, dowcipy itp. Ludzie wchodzą na Facebooka dla rozrywki – zapewnij im ją.
- Stań się częścią tej społeczności. Nie ograniczaj się jedynie do wpisów na własnym fapagu, komentuj wpisy innych stron, bierz udział w dyskusjach, „lajkuj”. Dzięki temu fani innych stron dowiedzą się o Tobie.
- Spotkaj się z każdym swoim klientem. Facebook to społeczność, ważne są tutaj relacje między użytkownikami, dlatego pytaj ich o zdanie, reaguj na prośby i problemy, odpowiadaj na zarzuty. Słuchaj.
cześć,
prowadząc stronę www, bloga, forum czy fanpage powinno nam zależeć na interakcji z naszymi \"czytelnikami\". Dlaczego? Ponieważ np. wpływa to pozytywnie na pozycję naszej strony - komentarze zostawiane przez użytkowników stanowią dodatkową treść.
Można też wypromować firmę bezpłatnie na portalu netini.pl
Osobiście postawiłabym na profesjonalny fan page. Moja firma również posiada. Na początku próbowałam prowadzić sama jednak tak naprawdę rezultaty były mizerne. Obecnie korzystam z usług tej firmy: http://thinkthings.pl/ i mimo pewnych kosztów nie żałuję ponieważ sama strona jest przygotowana bardzo profesjonalnie, ciągle aktualizowana, ostatnio zamieściliśmy nawet konkurs, który okazał się strzałem w dziesiątkę.
Wg mnie ważne też jest to, aby nie ograniczać swoich działań wyłącznie do przestrzeni wirtualnej. Pamiętajmy, że nasi klienci funkcjonują też poza siecią ;) Sama prowadzę sklep internetowy korzystam z sms marketingu przez http://serwersms.pl/ można w ten sposób wysyłać powiadomienia o nowościach, promocjach, ale i wysyłce zamówienia. Jest to naprawdę świetny sposób, jeśli chcemy szybko i bezpośrednio dotrzeć do klienta. No i przede wszystkim tani, bo za abonament 100 smsów płace tylko 3zł :)
Jeśli szukacie profesjonalnej agencji marketingu internetowego, która zajmie się obsługą kanałów social media waszego biznesu zapraszam do kontaktu z labinteractive.pl. Zajmujemy się profesjonalną i kompleksową obsługą marketingową w internecie. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam na utrzymywanie się w ścisłej czołówce firm pozycjonerskich w Polsce.
Działanie na facebooku to jedna z najlepszych form komunikacji z klientami obecnymi i przyszłymi. Jeżeli jesteście zainteresowani taką formą promocji, sprawdźcie agencje socialmedia z Trójmiasta.
Facebook to bardzo dobre narzędzie do komunikacji z klientami, ale nie bezpośrednio do sprzedaży. Wiele osób jednak o tym zapomina, przez co źle prowadza swoje konta firmowe.
Korzystaj z FaceFans i zdobądź znajomych na swoim koncie lub fanów na fanpage!
Dzięki FaceFans masz możliwość zdobycia wielu nowych (realnych!) znajomych na swoim profilu lub nawet do 10 tys. fanów na fanpage
To prawda, internet jest teraz ogromnym medium, w którym prowadząc biznes, trzeba znaleźć swoje miejsce. Obowiązkowym elementem jest posiadanie strony www, ale także obecność firmy w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Instargram itp.. Oczywiście pozyskiwać klientów nie powinno się tylko i wyłącznie przez internet, ponieważ jest wiele dobrych sposób wykraczających poza sieć, dlatego najlepiej stosować marketing w internecie jak i poza nim.
Pozdrawiam
Jakieś te wypowiedzi komercyjne wysoce
fanpage na facebooku to dobra rzecz, ale nie może zastąpić strony w sieci. Pamiętajmy, że nie każdy korzysta z facebooka. A stworzyć samemu prostą stronę to żadna sztuka. Ja nauczyłem się z tego kursu: http://strefakursow.pl/kursy/tworzenie_stron/kurs_budowa_stron_w_html5.html
HTML to naprawdę prosty język i łatwo się go nauczyć nawet laikowi.
jeżeli chodzi o sklepy ineternetowe http://poradnik.wfirma.pl/-facebook-do-efektywnej-promocji-sklepu-internetowego wiadomo, że podstawą jest indywidualne podejście do klienta, doskonałe poznanie jego potzreb i szukanie zaangażowania, ale to się tyczy kazdego chyba fanpage'a firmowego
darmowe zdobywanie lajków na promuj-sie.pl
Dobrze mi się korzysta z platformy M Booking – mbooking.pl. Warto sobie sprawdzić co i jak, koszty są tu minimalne, wręcz symboliczne, a możne zdecydowanie poszerzyć zakres działań i dotrzeć z ofertą do zupełnie nowego klienta.
Dużo mówi się ostatnio o content marketingu, myślę, że dobre artykuły eksperckie mają większą moc, niż fanpage. Skuteczna jest również współpraca z blogerami.
Jest taki start-up (czyli nowa firma) z dofinansowaniem UE, gdzie możno oferowac klientą różnego roadzju prasę w zamian za abonament. Tutaj jest o tym artukuł http://www.gazetamarketingowa.pl/firmy-moga-zyskac-na-promocji-czytelnictwa/
Jeśli już decydujemy się na Fun Page, to musimy cpnajmniej raz w tygodniu dodawać nowe wpisy, ran na jakiś czas organizowac konkursy. Tylko regularane prowadznie ma sens, ja niestety nie mam czasu na takie rzeczy jak prowadze frme wynajmuje maszyny budowalne i mam tylko strone internetową http://www.atlas-poland.pl, ale jeśli kotś ma czas to czemu nie.
Prowadzenie FanPaga wcale nie jest łatwe, o tym jak pisać też trzeba mieć pojęcie by nasze wpisy zainteresowały fanów. Lepiej prowadzenie zlecić, komuś kto się na tym zna.
Prowadzenie firmowego profilu na facebooku, ma sens o ile robi się to z głową i posiada w tej dziedzinie wiedzę. Czasami nieumiejętnie prowadzony fanpage potrafi zaszkodzić aniżeli pomóc. Takimi rzeczami zajmują się profesjonaliśmi - chociażby Ideo http://smideo.wix.com/socialideo które w swojej ofercie posiada szeroki wybór usług, związanych z działaniami w social media. Kreatywność w tym zawodzie, stawia się na 1 miejscu :)
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.