Forum o artykule: Jaka reklama się opłaca? 1475
Niewiele osób wspomniało tutaj jeszcze o Google Adwords, a przecież jest to forma reklamy, która przynosi natychmiastowe efekty. Można tym fajnie zarządzać, reagować, wzmagać podczas akcji jublileuszowych, promocyjnych, wyprzedaży i innych zdarzeń.
Na efekty pozycjonowania często trzeba czakać przez długie miesiące czy nawet lata - Google Awords nie ma takich ograniczeń,. Warto przetestować, szczególnie że wiele agencji daje możliwość przetesotwania. Mają możliwość udzielenia kuponu bonusowego o wartości 250 czy nawet 600 zł.
Taką usługe mają np w Funkymedia, podaję nr tel do gościa który się tym zajmuje: +48 (42) 636 31 83
Rzeczywiście, decydując się na Google Adwords można spodziewać się szybkich efektów, nie mniej jednak nie można ograniczać się tylko do jednej formy promocji. W sumie dużo zależy od tego jaki jest profil działalności firmy. Jeżeli szukacie sposobu, aby dotrzeć bezpośrednio do zainteresowanych odbiorców, warto zapoznać się z możliwościami marketingu mobilnego, raport dotyczący komunikacji sms znajdziecie na stronie https://serwersms.pl.
ja zawsze stawiam na naklejki na samochód przez które mam dużo telefonów gdy jestem w trasie , dodatkowo naklejki na samochód nie niszczą lakieru i takie naklejki nie odpadają przy dużych prędkościach ;p I im większy samochód tym lepsza reklama :D
jesli chcesz sprzedawac produkty lub np uslugi to oczywiscie pozycjonowanie w google jest szalenie istotne. dobre zoptymalizowanie strony pod SEO i caly audyt wizerunku, polecam, sie tym porządnie zając a jesli samemu nie ma sie mozliwosci to wynajac firme, która zrobi to dobrze co przełoży się na efekty
Skuteczna, w przypadku reklamy trzeba kombinować i próbować różnych form dotarcia do klientów, a naprawdę można osiągnąć bardzo dobry wynik. My np. od długiego czasu korzystamy z adwords przez firmę Funkymedia która prowadzi nam kampanie. Na start pamiętam doskataliśmy pakiet kilkuset złotych do wykorzystania w postaci bonu do przetestowania.
Ja sądzę, że to wszystko zależy od tego czym dana firma się zajmuje :)
Ulotki, banery, plakaty - to się już ludziom opatrzyło i według mnie przestało działać.
Ja proponuję kubki papierowe do kawy i do tego nadruk na kubeczki + dobra kawa i reklama sama się rozniesie :) Mały nakład - nowoczesny pomysł - koszty porównywalne, wiec może warto iść z duchem czasu ? :)
Wiecie jaka jest najlepsza inwestycja, która w przyszłości poprawi promocję Waszego biznesu? Inwestycja w samego siebie. Dlaczego? Ponieważ jest mnóstwo form promocji, które są darmowe. Świat niestety, a może stety, jest tak skonstruowany, że nikt nie zna się na wszystkim. Wiele osób nie ma pojęcia, jak wykorzystać nowe portale społecznościowe oraz nowe technologie i narzędzia promocji. A najgorsze, że jeśli nawet pominiemy fakt promocji samej w sobie, to jeżeli nie będziecie mieli o tym zielonego pojęcia, to firmy będą z Was ściągały olbrzymie pieniądze, nieadekwatne do rezultatu.
Dlatego apel do wszystkich - interesujcie się tematem, rozwijajcie, chodźcie na szkolenia. Wówczas wszystko stanie się dużo prostsze i łatwiejsze, niż Wam się wydaje.
Moim zdaniem najlepsza w chwili obecnej i tak postepujacej cyfryzacji jest reklama w internecie. Dociera bardzo szybko do dużego grona.
Nie kazdy jednak dobrze porusza się po internecie i nie wie, jak umieścić ta reklamę. Z pomocą przychodzą tutaj programy automatyzujące wstawianie reklamy.
Z reklamą w sieci internet to jest tak, że można ją później dokładnie przeanalizować. Można niemal rozłożyć na czynniki pierwsze skąd przyszedł dany użytkownik, ile czasu spędził na stronie, które podstrony odwiedził, czy wykonywał jakieś akcje.
W przypadku bilbordów reklamowych czy reklamy telewizyjnej - nie jest to już tak oczywiste.
Sposobów na promocję jest sporo:
- pozycjonowanie;
- google adwords;
- social media;
- video marketing;
Niezwykle skuteczną metodą reklamy i zwiększania tym samym liczby klientów jest pozycjonowanie. Bedąc na pierwszej stronie naszą stronę odwiedza duża ilość użytkowników, co oczywiście daje nam szanse na sprzedaż lub skorzystanie z usług jakie oferuje strona.
Obiema rękami podpisuję się pod stwierdzeniem, że najlepszą reklamą jest reklama szeptana, jednakże żeby uzyskać takową na szeroką skalę potrzeba czasu i nienagannego wizerunku w oczach każdego klienta.
Osobiście korzystam z narzędzi, któe znacznie ułatwiają mi kontakt z miomi klientami jak również regularnie przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów. Nie będę się rozpisywał jeśli ktoś byłby zainteresowany zapraszam do kontaktu. oferuję kompletnie gotowy program stałęgo klienta w przystępnej cenie.
reklamyst@gmail.com
Ja osobiście reklamę swojego baru oddałam w ręce firmy lemonsolutions.pl - jestem bardzo zadowolona. Obroty naprawdę się bardzo zwiększyły.
Zależy jakiego rodzaju to jest biznes. Każdy musi sobie dobrze przemyśleć w jaką grupę docelową uderza, jaki jest jej wiek, potrzeby i co możemy takiemu klientowi zaproponować. W dzisiejszych czasach na pewno jest potrzebna obecność w internecie. Na początek wystarczy dobry opis firmy niezłe zdjęcia obrazujace to czym się zajmuszej, KONTAKT, adres. Wysoka pozycja w wyszukiwarce a też dobrze zrobić stronę internetową i landing page (w zależności od potrzeb). Później polecam inwestować w innego typu reklamy w zależności od typu przedsiębiorstwa
Z tego co wiem to jako jedni z niewielu w Polsce litery świecące całą powierzchnią robią w firmie Neobrand ze strony www.neobrand.pl. Efekt jest genialny, litery rzeczywiście rzucają się w oczy i o coś takiego mi właśnie chodziło. Warto sprawdzić ich realizacje.
Trudno powiedzieć, jaka reklama się opłaca. Wszystko zależy od branży! Ale ja chyba jestem zwolenniczką reklamy w internecie. Dzisiaj każdy buszuje po sieci i tam szuka ciekawych produktów
Witajcie
Jestem w stanie swiększyć obroty w Waszym przedsiębiorstwie.
Zajmuję się od 2 lat reklamą i marketingiem, moje rozwiązania są niedrogie, proste i co najważniejsze SKUTECZNE, co bez większego wysiłku pozwala mi zagwarantować to, o czym mówię.
Zapewniam kompleksową obsługę od początku współpracy, od wprowadzenia Państwa w temat, po kompleksowe przeszkolenie pracowników,
Najchętniej podejmę współpracę z osobami z woj. pomorskiego, jednak nie jest to warunek konieczny.
wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu mailowego na adres:
soczek@interia.eu
w wiadomości proszę napisać kilka zdanństwa firmie.
pozdrawiam serdecznie Paweł
Jakby miała kogoś polecać od kasetonów reklamowych to najlepsze mam wspomnienia z obsługą ludzi z Neobrand -neobrand.pl. Szybko zajęli się zleceniem, zrobili projekt zgodny z moimi oczekiwaniami i też całe prace wykonawcze, produkcja – wszystko to było wykonane sprawnie, bez marnowania mojego czasu.
Zgadzam się, internet jest najlepszym polem do zdobywania klientów. Właśnie dlatego polskie firmy powinny większy nacisk kłaść na wizerunek w sieci. Bez tego ciężko o dobry odbiór firmy wśród klientów. Uważam, że każdy przedsiębiorca powinien zdobyć przynajmniej podstawy wiedzy na ten temat. W ten sposób będziecie w stanie wyprzedzić konkurencję i utrzymać swoją pozycję na rynku.
Na pewno warto obecnie postawić na reklamę w internecie. To jeden z najważniejszych elementów każdej kampanii marketingowej.
Napewno reklama internetowa.
Jaka reklama się opłaca?
Ze zrealizowanego w styczniu 2015 roku przez IRCenter raportu „Badanie zaufania do źródeł reklamy” wynika, że spośród źródeł reklamy, największym zaufaniem darzymy rekomendacje znajomych (64 proc.), najmniejszym zaś mailingi z reklamami (8 proc.). Zaufanie do różnorodnych form reklamy jest jednak odmienne w zależności od wieku. - Sprawdziliśmy, które spośród 12 wybranych form reklamy wzbudzają zaufanie poszczególnych grup wiekowych. Dzięki temu możemy określić, kto zaufa przekazowi nadanemu w kinie i kto przychylnie spojrzy na markę sponsorującą np. wydarzenie sportowe, a do jakich odbiorców zaadresować mailing. To cenne informacje z punktu widzenia klientów i reklamodawców – mówi Weronika Niżnik, Digital Research Manager w IRCenter.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.