Forum o artykule: 4F rośnie w oczach 7

Barbara Klajnert-Maculewicz 11.09.2016 *.squid.biol.uni.lodz.pl

1
Może dlatego, że firma rośnie w oczach zaczęła lekceważyć klientów? Kupiłam kurtkę 4F z powłoką DWR, która kompletnie przemokła podczas pierwszego kontaktu z drobnym deszczykiem. Reklamowałam ją 3 tygodnie po zakupie, jak tylko wróciłam z wakacji. Oczom nie wierzyłam, gdy przyszła odpowiedź, że uszkodzenie powstało z winy użytkownika (niewłaściwa pielęgnacja). Żadne wyjaśniania, że kurtka jest nowa i nie była poddawana żadnym zabiegom pielęgnacyjnym nie pomogło. Powtarzali jak mantrę to samo stwierdzenie. Jeśli tak budują relacje z klientem to nie wróżę im świetlanej przyszłości na rynku. Konkurencja jest duża, a opinie w sieci o firmie 4F coraz gorsze. Żałuję, że się nimi nie kierowałam przed zakupem...

DorotaW 12.09.2016 *.dynamic-78-8-244-192.ssp.dialog.net.pl

7

Przyjemnie jest patrzeć, jak rodzima firma rośnie w siłę :)

pabloescobar 15.09.2016 *.dynamic-78-8-4-72.ssp.dialog.net.pl

6

I dobrze! Powodzenia!

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.