Forum o artykule: Polska biega. Kto na tym zarabia? 6
Bardzo ciekawe są różne aplikacje do biegania. Na pewno ułatwiają zadanie i pomagają mierzyć efekty.
Polska biega. Kto na tym zarabia?
Polacy pokochali sport. Całkiem niedawno. Kiedy w 2003 roku Centrum Badania Opinii Publicznej robiło sondaż dotyczący naszej aktywności fizycznej, tylko 9 proc. badanych przyznało, że ćwiczy przynajmniej raz w tygodniu. W tegorocznej edycji badania odsetek ten wyniósł ponad 40 proc. Ruszamy się coraz chętniej i coraz bardziej świadomie. A świadomy wysiłek fizyczny wymaga przygotowania – niejednokrotnie kosztownego. Z badań CBOP wynika, że uprawianie sportu to przede wszystkim domena ludzi młodych, dobrze wykształconych, zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej i mieszkańców miast. Większość robi to bardziej z myślą o zdrowiu niż o przyjemności. Jakie dyscypliny wybieramy najchętniej? Sądząc po liczbie samotników truchtających parkowymi alejkami, a też biorąc pod uwagę popularność maratonów biegowych, wydawałoby się, że to właśnie bieganie stało się naszym narodowym sportem. Jednak pozory mylą – biega tylko co piąty Polak. Pod względem popularności tę dyscyplinę biją na głowę jazda na rowerze (uprawiana przez 51 proc. Polaków), a także pływanie (28 proc.). To jednak bieganie stało się w ostatnich latach fenomenem, którego organizowane z pompą maratony są tylko jednym z namacalnych dowodów.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 589
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 239
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 23
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.