Bike Café
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Z pasji do rowerów i kawy powstało Bike Café, czyli pierwsza w Polsce sieć rowerowych kawiarni. Bike Café po raz pierwszy na ulicach Poznania pojawiło się w 2012 roku. Od tego czasu systematycznie pomnażamy liczbę mobilnych kawiarni w Polsce i nie tylko. Od 2014 roku sieć rozwija się w modelu franczyzowym, otwierając swoje punkty w kolejnych miastach, w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach w kraju. Obecnie rowery Bike Cafe można spotkać na ulicach wielu polskich i europejskich miast. Na dzień dzisiejszy sieć liczy w sumie 140 jednostek franczyzowych.
Dlaczego franczyza Bike Café to świetny pomysł na biznes?
- Lifestyle – Bike Café to styl życia. Jesteś swoim szefem – sam decydujesz kiedy i gdzie pracujesz.
- Biznes o każdej porze roku – dla mobilnej kawiarni Bike Cafe pora roku nie jest żadnym ograniczeniem, może działać nawet w zimowe dni. Dlatego rowerowa lodziarnia to idealne uzupełnienie oferty w sezonie letnim. Połączenie lodów i kawy = SUKCES
- Kontrola biznesu – każdy rower Bike Café wyposażony jest w zaawansowany system informatyczny (BC Monitoring System), który pozwala monitorować sprzedaż i efektywnie zarządzać swoimi punktami.
- Cała wiedza i zarządzanie biznesem w jednym miejscu! – Strefa Franczyzobiorcy to specjalny panel umożliwiający zamawianie produktów/lodów czy szybkie wezwanie serwisu.
W 2023 roku uzupełniliśmy ofertę o kawiarnie lodowe, bo wiemy, że KAWA + LODY to przepis na SUKCES.
Rewolucyjny pomysł maksymalizujący zyski!
W Bike Cafe Ice Cream możesz mieć jeden rower ciągnący i kilka lodziarni! Możesz rozwozić lodziarnie z jednej bazy do kilku lokalizacji, dzięki temu koszt inwestycji jest niższy!
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
140
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wspieramy naszych franczyzobiorców we wszystkich aspektach prowadzenia biznesu. Co oferujemy w ramach współpracy?
Wspieramy w:
- pozyskaniu lokalizacji
- fazie pozyskania danego punktu
- promocji poprzez sieciowe akcje marketingowe
- we wszelkich aspektach prowadzonej działalności
Pomagamy
- w ocenie potencjału sprzedażowego w danej lokalizacji
- w przygotowaniu symulacji finansowej inwestycji
- w szkoleniu baristycznym i lodowym, obsługi technicznej, jak i sprzedażowym
- w przygotowaniu pełnej dokumentacji sanitarnej
- w budowaniu i utrzymaniu relacji z klientami poprzez aplikacje mobilną Bike Café Friends
- w pozyskaniu zleceń eventowych przez nasz dział
Zapewnimy
- serwis techniczny oraz przegląd sprzętu, aby był zawsze sprawny
- dostęp do Strefy Franczyzobiorcy zawierający całą wiedzę, know how
- dostęp do systemu kontroli punktu – Bike Café Monitoring System
- narzędzia umożliwiające efektywne prowadzenie punktu
- pełen zestaw akcesoriów dla prowadzenia obu koncepcji franczyzowych (wizytówki, stroje dla pracowników itp.)
- dostęp do produktów pod brandem Bike Café
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
GOTÓWKA
Stań się właścicielem kawiarni rowerowej już od 64 900 zł/ netto (rower w wersji standard), lub mobilnej lodziarni od 46,900 zł netto.
LEASING
10% wartości inwestycji w przypadku leasingu w obu franczyzach Bike Cafe i Bike Cafe Ice Cream – wystarczy, aby rozpocząć swój biznes! Współpracujemy z zaufanymi partnerami leasingowymi, oferującymi atrakcyjne formy finansowania.
Połącz lody i kawę w jeden biznes!
Dzięki temu dotrzesz do szerszej grupy odbiorców i osiągniesz większe zyski! Działaj przez cały rok! Przy jednoczesnym zakupie lodziarni i kawiarni rowerowej oferujemy zniżkę -15%.
PROWIZJA:
W Bike Café nie naliczamy stałych opłat licencyjnych. Prowizja franczyzowa naliczana jest w ziarnach kawy, które zapewnia franczyzodawca. W Bike Café Ice Cream nie ma opłaty franczyzowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jakie wymagania muszę spełnić, aby zostać franczyzobiorcą Bike Cafe?
Bike Cafe stawia na przedsiębiorców aktywnych, zaangażowanych w rozwój marki i chętnych do działania. Mile widziane jest wcześniejsze doświadczenie w gastronomii lub w obsłudze klienta. Marka oferuje kompleksowe szkolenia dla swoich franczyzobiorców, dlatego doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej nie jest wymagane.
Cenimy osoby posiadające takie umiejętności interpersonalne jak komunikatywność, dla których najważniejsze jest zadowolenie klientów i zapewnienie im doskonałej obsługi. Przydatną cechą jest również przedsiębiorczość, dobra organizacja pracy oraz umiejętności zarządzania czasem.
Należy dysponować odpowiednim kapitałem na inwestycję we franczyzę, obejmującą m.in. zakup roweru lub przyczepy, wyposażenia i produktów. Dodatkowo musi zaakceptować warunki umowy franczyzowej, która określa warunki współpracy.
Jeśli jesteś zainteresowany prowadzeniem własnej mobilnej kawiarni Bike Cafe lub lodziarni, zachęcam Cię do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie internetowej firmy: https://bikecafeglobal.com. Możesz również skontaktować się bezpośrednio lub przez formularz kontaktowy, aby uzyskać więcej informacji i umówić się na spotkanie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Bike Café Sp. z o.o.
ul. Grzybowa 8A/ 2, 62-081 Wysogotowo
+48 503 752 985, +48 530 683 414
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marek Gajewski
tel. +48 530 683 414
Radosław Hewelt
tel. +48 503 752 985
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bike Café Sp. z o.o. (ul. Grzybowa 8A/ 2, 62-081 Wysogotowo). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bike Café oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bikecafeglobal.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.