U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” to franczyza, która rozpowszechniła w Polsce modę na naturalne, rzemieślnicze lody. Prosty skład, najlepsze regionalne produkty, nietypowe smaki – to znaki rozpoznawcze naszych zimnych deserów. Obecnie pod szyldem sieci działa blisko 100 punktów w całym kraju. Franczyza Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” opiera się na koncepcie mobilnej lodziarni na kołach z funkcjonalną strefą relaksu. Wszyscy nasi partnerzy mogą liczyć na korzystne finansowanie, pomoc w uzyskaniu środków zewnętrznych, a także niskie opłaty franczyzowe. Zapewniamy kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji – od wyboru lokalizacji, przez dostarczenie w pełni wyposażonego punktu sprzedaży, aż po zaopatrzenie. Do tego oferujemy pakiet szkoleń i dostęp do bazy materiałowej.
Co nas wyróżnia:
w pełni wyposażona lodziarnia ze strefą relaksu
niska kwota wejścia: 30 tysięcy zł
gotowe lokalizacje
szybki czas uruchomienia - nawet 14 dni
pomoc w uzyskaniu finansowania
pełne wsparcie na każdym etapie współpracy
rozpoznawalność marki
całoroczne menu
wysoka rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji
gotowy opłacalny model biznesowy, z którego korzystają setki franczyzobiorców
Nasza franczyza opiera się na sprawdzonym modelu biznesowym i gwarantuje zyski już po kilku miesiącach działalności. Zaufaj naszemu doświadczeniu i dołącz do liderów branży!
Autorski program współpracy MULTI 7:
1. Myślisz o własnym biznesie. Mamy gotowe marki - Porozmawiajmy o tym.
Podstawą do podjęcia jakichkolwiek kroków i działań jest rozmowa i dobre rozpoznanie potrzeb oraz możliwości w kontekście doboru najbardziej optymalnego rozwiązania.
2. Finansowanie, ważna rzecz - Doradzamy!
Najczęstszą formą finansowania biznesu jest leasing oraz kredyt. Współpracujemy w tym zakresie z dedykowanymi doradcami finansowymi, którzy pomagają w uzyskaniu środków.
3. Atrakcyjna lokalizacja - Pomagamy!
Niezwykle ważnym elementem prowadzenia biznesu gastronomicznego jest atrakcyjna lokalizacja z dużym ruchem potencjalnych klientów oraz odpowiednią logistyką. W tym obszarze oczywiście pomagamy na bazie wiedzy i doświadczenia.
4. Umowa franczyzowa - Przyjazna i prosta!
Niezmiernie ważnym elementem współpracy są formalności w postaci umowy franczyzowej. Nasz dokument jest przyjazny z możliwością do wcześniejszego wglądu i omówienia.
5. Marketing i promocja - Mocno działamy!
W czasach intensywnej komunikacji w mediach społecznościowych, dużej aktywności klientów w różnych kanałach reklamowych, przywiązujemy ogromną wagę do promocji każdej naszej marki zarówno lokalnie i globalnie.
6. Szkolenia z prowadzenia biznesu - Prowadzimy!
Skuteczna sprzedaż, owocne działania pod kątem marketingu lokalnego, umiejętność przygotowania produktów, rekrutacja pracowników... Z każdego obszaru szkolimy oraz dostarczamy materiały edukacyjne dostępne online.
7. Dedykowany opiekun i wsparcie - Obowiązkowo!
Biznes i obsługa nigdy się nie kończą. Cały czas są nowe wyzwania, trendy oraz sytuacje - często takie, które zdarzają się po raz pierwszy. Na każdym kroku dostarczamy wsparcie poparte doświadczeniem, dzięki czemu reagujemy w każdej scenariuszu.
MODELE WSPÓŁPRACY:
Mobilna lodziarnia - W ostatnich latach konceptem który zyskuje dużą popularność są zaprojektowane przez nas, personalizowane, bardzo atrakcyjne wizualnie i funkcjonalne mobilne przyczepy gastronomiczne. Przyczepa ma możliwość połączenia ze spójnym bryłowo ogródkiem.
Lodziarnia stacjonarna w lokalu – Popularnym konceptem prowadzenia lodziarni "u Lodziarzy" jest lokal stacjonarny. Daje to często możliwość prowadzenia biznesu przez cały rok (w okresie letnim opcja adaptacji ogródka jak logistycznie jest taka możliwość)
Istnieje także możliwość zakupu rikszy oraz wyspy w galerii handlowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
96
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- możliwość prowadzenia lodziarni pod rozpoznawalną marką "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich®
- atrakcyjne formy finansowania oraz pomoc w pozyskaniu dotacji
- jasne zasady współpracy i pomoc specjalistów na każdym etapie prowadzenia lodziarni
- szkolenie pracowników w zakresie produkcji oraz technik sprzedaży
- pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia lodziarni obejmujący wzory menu, receptury produktów, materiały reklamowe
- przyczepki mobilne z odbiorem sanepidu oraz dokumentację sanitarną
- niezawodne maszyny, sprawdzone w ponad 1000 lodziarni w Polsce i za granicą
- gwarancja dostaw surowców oraz serwis maszyn
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalny wkład na początek - 25 tysięcy zł.
Nie pobieramy opłaty licencyjnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Oczekujemy:
-
Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
-
Zaangażowania,
-
Minimalnego wkładu finansowego na pokrycie kosztów inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Multi Ice Group
ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki
570 303 032
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Multi Ice Group (ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ulodziarzy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Intermarché obniża ceny, So Coffee nie chce marnować jedzenia, a Multi Ice Group podlicza otwarcia. Przegląd tygodnia 10-17 lutego.
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Podsumowania, plany i nowe otwarcia – w nowym roku franczyzobiorcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 8-13 stycznia.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.