Noenail
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Spółka Cosmo Group jest właścicielem jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek handlowych w sektorze kosmetycznym. NeoNail to międzynarodowy brand i lider na polskim rynku lakierów hybrydowych. Oferujemy ponad 2500 produktów, w tym ponad 500 kolorów lakierów do paznokci oraz akcesoria do stylizacji i pielęgnacji paznokci. Zamiast powielać trendy, wyznaczamy je i zaszczepiamy wśród innych. Nasza oferta to odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet i światowe trendy w branży kosmetycznej.
Nie od dziś wiadomo, że franczyza to doskonały pomysł na własny biznes. Mając lata doświadczenia, możemy z czystym sumieniem polecić każdemu, kto nosi w sobie ducha przedsiębiorcy, tę formę współpracy.
Doskonale wiemy, że pierwszy krok jest zawsze najtrudniejszy. Właśnie od tego jesteśmy, aby wspierać i inspirować w dążeniu do celu. Z naszym programem franczyzowym pomożemy w stawianiu pierwszych kroków wszystkim tym, którzy chcą prowadzić działalność na własną rękę. Własna firma, nawet ta najmniejsza, daje poczucie niezależności, umożliwia realizację różnorodnych projektów, jak również charakteryzuje się potencjałem na wysokie zarobki.
Proces nawiązania współpracy
- Spotkanie informacyjne. Przedstawienie zasad współpracy oraz założeń, celów i misji marki NeoNail.
- Podpisanie umowy.
- Cykl szkoleniowy, program coachingowy, szkolenia sprzedażowe i produktowe.
- Start własnego biznesu.
JEDNOSTKI WŁASNE
150
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
29
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Doradzamy
- jak otworzyć swoją pierwszą działalność,
- gdy chcesz zainwestować w firmę dla bliskiej osoby,
- w jaki sposób przekształcić pasję w biznes,
- jeśli szukasz nowego pomysłu na rozwój.
Oferujemy
- z wieloletniego doświadczenia w branży,
- przekazanie sprawdzonej koncepcji know-how,
- szkolenia produktowe i sprzedażowe,
- brak opłat licencyjnych i marketingowych,
- gotowy projekt stoiska,
- ogólnopolskie akcje marketingowe.
Pomagamy
- Przy doborze lokalizacji punktu sprzedażowego,
- Przy aranżacji i zatowarowaniu stoiska,
- Na każdym kroku prowadzenia biznesu,
- W zakresie działań marketingowych i operacyjnych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwoty inwestycji są bardzo różne, zależnie od wybranej przez licencjodawcę opcji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możemy polecić prowadzenie punktu sprzedaży NeoNail każdemu, kto nosi w sobie ducha przedsiębiorcy. Nasza oferta jest elastyczna - szyta na miarę potrzeb i wymagań partnera.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Cosmo Group Sp. z o.o. S.k. (ul. Jasielska 10a, 60-476 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Noenail oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie neonail.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.