Monetia
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Monetia posiadająca licencję Krajowej Instytucji Płatniczej to obecnie największa w Polsce sieć Agencji Płatniczych. Nasi partnerzy mają możliwość stworzenia nowego przedsiębiorstwa lub rozszerzenia działalności już istniejącej (np. kantor, lottomat, itp.) przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia które posiadamy.
Sukces agencji zależy jednak w głównej mierze od działań lokalnych. Dlatego też w Agencjach Monetia funkcjonują ceny „lokalne” (prowizje mogą być ustalane dla każdej agencji niezależnie, z uwzględnieniem cen najbliższej konkurencji), za opiekę i wsparcie działań Agenta odpowiedzialny jest dedykowany koordynator.
Naszym partnerom zapewniamy wiarygodność, bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji oraz sprawdzoną koncepcję działania.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
490
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym współpracownikom oferujemy:
- niskie koszty inwestycji,
- atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne,
- profesjonalny program komputerowy do obsługi kasowej,
- działalność pod wspólną marką dużej ogólnopolskiej sieci,
- współpracę z rzetelnym i wiarygodnym partnerem posiadającym licencję Krajowej Instytucji Płatniczej,
- pomoc w pozyskaniu klientów,
- współpracę z wystawcami płatności masowych,
- Jednolity system wizualizacji zgodny ze standardem Monetia
- wsparcie marketingowe,
- system szkoleń.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata pakietu startowego to zaledwie 720 zł brutto.
Na koszty uruchomienia punktu kasowego składają się wydatki ponoszone na wybudowanie boksu kasowego lub adaptację już istniejącego, zakup komputera i drukarki, sejfu, zabezpieczenie agencji, materiały biurowe. Nowy Agent otrzymuje pełne oznakowanie nowego punktu wraz z pozostałymi materiałami marketingowymi w ramach opłaconego pakietu startowego.
Koszty bieżące:
- najem lokalu,
- eksploatacja (np. energia, telefon),
- konwojowanie wartości pieniężnych,
- ubezpieczenie agencji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Podstawowe wymagania wobec przyszłych Agentów:
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej,
- pomieszczenie przystosowane do obsługi Klientów, wyposażone w sprzęt,
- inwestycja własnych środków finansowych,
- otwartość i umiejętność współpracy w zespole,
- dostosowanie się do wymagań sieci,
- sumienność i rzetelność we współpracy.
- pomieszczenie przystosowane do obsługi Klientów, wyposażone w sprzęt komputerowy, sejf, system alarmowy,
- ubezpieczenie agencji - uzależnione od wartości przewożonej i przechowywanej gotówki,
- dostarczenie dokumentów:
- zaświadczenie z ZUS i US o nie zaleganiu z płatnościami,
- zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i regon,
- kserokopia dokumentów tożsamości (Agenta oraz poręczyciela).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
801 33 22 60 lub 58 665 70 45
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Monetia Sp. z o.o. (ul. Grójecka 5, 02-019 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Monetia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie monetia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Franczyzodawca podpisał umowę na obsługę kasową urzędów w województwie łódzkim.
Punkty kasowe przyjmujące wpłaty klientów powstaną na wschodzie Polski w dość nietypowej lokalizacji.
Monetia inwestuje we współpracę z agentami. Sklep online usprawni pracę partnerów i obniży koszty prowadzenia biznesu.
Monetia chce podwoić udziały w rynku, tyle że rynek się kurczy. Nowa oferta ma przynieść wyższe zyski jej agencjom.
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.