Santander
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta.
Placówki partnerskie Santander Bank Polska S.A. rozwijamy od 2008 roku. Tworząc system partnerski zależało nam na zbudowaniu sieci, która będzie odpowiadać na oczekiwania klientów i dostarczać kompletną ofertę produktową w mniejszych miastach (powyżej 10 tys. mieszkańców), gdzie nie ma oddziałów własnych naszego banku.
Czekamy na Ciebie!
Byłoby idealnie, gdyby Partner znał świat bankowości i sprzedaży. Nie jest to jednak warunek konieczny, by dołączyć do naszej sieci.
Stawiamy na osoby przedsiębiorcze i gotowe na wyzwania. Zarządzania placówką bankową można się nauczyć, a my w tym pomagamy!
A może interesuje Cię praca doradcy klienta?
Jeżeli własny biznes nie jest dla Ciebie możesz dołączyć do zespołu placówki partnerskiej. Wówczas proponujemy Ci zatrudnienie u Partnera Banku i umowę zlecenie podpisaną z Santander Bank Polska.
JEDNOSTKI WŁASNE
ponad 400
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ponad 150
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Korzyści ze współpracy:
- brak opłaty wstępnej - dołączenie do naszej sieci nie wiąże się z żadną opłatą. Wymagamy jedynie posiadania środków na wynajęcie/zakup lokalu, wyposażenia go zgodnie ze standardami banku i środków na bieżące prowadzenie działalności,
- szeroka oferta produktowa - placówki partnerskie oferują produkty i usługi dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Sprawdź ofertę na stronie santander.pl,
- dodatkowe wynagrodzenie - oprócz standardowego prowizyjnego wynagrodzenia, partner może liczyć na dodatkowe profity,
- pomoc w wyposażeniu placówki - zapewniamy zewnętrzne oznakowanie placówki oraz wewnętrzny element wizerunkowy, a także użyczamy sprzęt komputerowy,
- wsparcie reklamowe - naszym partnerom zapewniamy dostęp do bezpłatnych materiałów reklamowych, a także fundusz reklamowy, nawet 8 tys. zł na rok,
- ciekawe szkolenia - dostarczamy wiedzę o produktach i usługach, a także uczymy doradców w jaki sposób prowadzić rozmowę sprzedażową, a partnerów zarządzania biznesem.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Inwestycja w placówkę jest uzależniona od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Adaptacja lokalu o powierzchni ok. 40 mkw. na placówkę trzystanowiskową to koszt ok. 25 tysięcy złotych plus nakłady związane z dostosowaniem lokalu do standardów banku.
Szukamy osób przedsiębiorczych, potrafiących wykorzystywać szanse i osiągać cele. Jeżeli masz motywację do działania, jesteś osobą otwartą na wyzwania i lubisz ludzi, dołącz do grona partnerów Santander Bank Polska S.A.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Santander Bank Polska S.A.
Pl. Władysława Andersa 6, 61-894 Poznań
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Santander Bank Polska S.A. (Pl. Władysława Andersa 6, 61-894 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Santander oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie santanderpartner.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
W majowym numerze „Własny Biznes FRANCHISING” odkrywamy m.in. tajniki sukcesu w biznesie motoryzacyjnym, finansach, a także opisujemy biznesy, w które chętnie inwestują młode mamy. Dowiedź się, ile płaci się za franczyzę i jak wygląda zarządzanie bez szefa.
To już 15 lat od kiedy działa sieć placówek partnerskich Santander Bank Polska. Obecnie w sieci istnieje 170 placówek, którymi zarządza 148 Partnerów Banku.
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności. Jak zatem odpowiedzieć na preferencje płatnicze konsumentów i zwiększyć konkurencyjność swojego biznesu?
Alior Bank kusi potencjalnych franczyzobiorców dofinansowaniem do nowych placówek partnerskich. Swój bank można mieć w zasadzie za darmo.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.