Body Evolution
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jeśli pragniesz mieć własny, dobrze prosperujący biznes to jesteś we właściwym miejscu. Body Evolution to propozycja gotowego modelu biznesowego opracowywanego przez niemal dekadę. Stawiamy na jakość usług oraz urządzeń, doskonałe rezultaty naszych klientek i satysfakcję franczyzobiorców. Nie wymagamy wykształcenia ani doświadczenia w branży beauty. Jako certyfikowana jednostka szkoleniowa zapewniamy pełne szkolenia zarówno z obsługi urządzeń, jak i z zabiegów, a także z obsługi klienta, efektywnej sprzedaży oraz marketingu.
Pokażemy Ci jak z sukcesem prowadzić gabinet modelowania sylwetki, jak działać w mediach społecznościowych i jak skutecznie się reklamować. Wspólnie dobierzemy najlepszy sprzęt do twojego gabinetu w oparciu o twoją wizję własnego salonu, budżet oraz analizę rynku.
Od nas dostajesz:
- Logo – praca pod rozpoznawalną marką;
- Know-how;
- Pakiet szkoleń dla ciebie i twoich pracowników;
- Materiały marketingowe (ulotki, cenniki, karnety, karty podarunkowe itp.);
- Harmonogram publikacji w mediach społecznościowych wraz z grafikami;
- Reklamę na start;
- Wsparcie opiekuna regionalnego;
- Filmik reklamowy;
- Scenariusz wielkiego otwarcia.
Od Ciebie oczekujemy:
- Pozytywnego nastawienia;
- Otwartości na ludzi;
- Pełnego zaangażowania;
- Lokalu 50-100 mkw. (w zależności od wyboru konceptu gabinetu)
Poznaj naszych franczyzobiorców:
https://www.youtube.com/watch?v=iWNNt13D-HU
https://www.youtube.com/watch?v=WTp65lw25EI
JEDNOSTKI WŁASNE
1 – Legionowo – Gabinet oraz Centrum Szkoleniowe dla przyszłych franczyzobiorców
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
15 – (Warszawa trzy salony, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Legionowo, Łomianki, Poznań, Komorniki, Bydgoszcz, Rzeszów, Jaworzno, Maków Mazowiecki, Ciechanów, Olsztyn)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wspieramy naszych franczyzobiorców na każdym etapie powstawania i rozwoju biznesu.
Pomożemy:
- wybrać i urządzić lokal;
- dobrać odpowiedni sprzęt;
- zatrudnić pracowników.
Przeszkolimy:
- z obsługi sprzętu;
- z procedur zabiegowych;
- ze sprzedaży;
- z obsługi klienta;
- z prawidło przeprowadzonej konsultacji;
- z prowadzenia mediów społecznościowych;
- z tworzenia grafik.
Przygotujemy plan wielkiego otwarcia twojego salonu, podczas którego również będziemy z tobą! Umieścimy twój salon na naszej stronie internetowej, wraz ze zdjęciami, opisem, danymi teleadresowymi oraz linkiem do systemu rezerwacji.
W każdej chwili możesz też liczyć na wsparcie swojego opiekuna regionalnego oraz innych właścicieli gabinetów Body Evolution – tworzymy szanującą się społeczność.
Organizujemy również cykliczne szkolenia dla właścicieli oraz pracowników naszych salonów, zarówno stacjonarnie jak i online. Współpraca z nami daje ci również możliwość wykonywania zabiegów na sprzęcie najwyższej klasy bez konieczności zakupu! Jak to możliwe?
Część urządzeń możesz u nas po prostu wynająć!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Kwota inwestycji od 70 tys. zł netto.
- Jednorazowa opłata wstępna Body Evolution 25 tys. zł netto
- Miesięczne opłaty – 1200 pln netto opłata franczyzowa + 1200 pln netto opłata marketingowa ( w pełni do wykorzystana na budżet reklamowy gabinetu)
- Gwarantujemy przychody na poziomie 50-100 tys zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal mniej więcej 50 mkw. (Body Evoution Clinique), około 100 mkw. (Body Evolution).
- Pełne zaangażowanie w prowadzenie biznesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Body Evolution Sp. z o.o.
ul. Strumykowa 4a/18, 03-138 Warszawa
501 000 726
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Krzysztof Wituń
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Body Evolution Sp. z o.o. (ul. Strumykowa 4a/18, 03-138 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Body Evolution oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bodyevolution.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Przedstawiamy wady i zalety prowadzenia biznesu z rodziną. Ponadto prezentujemy 10 pomysłów na zyskowny klub fitness, siłownię, gabinet dietetyczny i salon urody we franczyzie.
Franczyzobiorca Body Evolution nie musi samodzielnie nadzorować salonu. Ale tylko jeśli spełni jeden warunek.
– Najchętniej udzielamy licencji na biznes jednej osobie lub małżeństwu, które zaangażuje się osobiście w prowadzenie salonu – mówi Beata Wituń, właścicielka Body Evolution.
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
– Miesiąc do miesiąca dla typowej makijażystki jest nieporównywalny. W sezonie może zarobić i 15, i 20 tys. zł miesięcznie. Ale poza sezonem może nie zarobić nic. Dlatego warto proponować pakiety ślubne, szkolenia i vouchery, żeby ten zysk był pewny – mówi Julia Gonstaw Makeup Artist.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.