Orange

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Działalność spółki ABMI Group sp. z o. o. skupia się na sprzedaży usług telekomunikacyjnych sieci Orange klientom indywidualnym i biznesowym. Jesteśmy jednym z największych Agentów Orange Polska w kanale Aktywnym specjalizującym się w sprzedaży usług i rozwiązań telekomunikacyjnych.
W związku z rozbudowanymi inwestycjami grupy Orange Polska w sieci Internetu światłowodowego w technologii FTTH, spółka poszukuje partnerów biznesowych w zakresie budowy zespołów sprzedażowych.
Do naszego dynamicznego kanału dystrybucji, zapraszamy osoby, które chciałyby realizować swoje ambicje współpracując z klientem indywidualnym oraz biznesowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Sprzedaż Bezpośrednia do Klientów indywidualnych. Zapewniamy:
- najwyższe prowizje na rynku
- szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz ze standardu pracy
- bieżąca pomoc Opiekuna Umowy
- wsparcie marketingowe – budżet na marketing
- powierzony teren na wyłączność
- wsparcie finansowe w początkowym okresie działalności.
- Preferencyjne warunki startowe dla doświadczonych gotowych sprzedawców z doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej.
- elastyczny czas pracy – sam sobie układasz grafik i decydujesz kiedy zaczynasz i kończysz pracę
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Rozpoczęcie współpracy agencyjnej nie wymaga nakładów finansowych ze strony Agenta
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- realizacja sprzedaży, zgodnie ze standardami Orange;
- aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych;
- opieka nad powierzonym terenem – portfel obszarowy na wyłączność;
- prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej otwarcia
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Adrian Michalak
tel. 534 279 596
adrian.michalak@orange.com
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ABMI Group sp. z o. o. (Leszno ul. Rejtana 122, 64-100 Leszno). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Orange oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Used Product od ponad 25 lat daje nowe życie używanym towarom. Jaki jest jej przepis na sukces?
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.

Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.
Inwestycja w stoisko z akcesoriami GSM zaczyna się już od 10 tys. zł. Gdzie opłaca się je otworzyć?
Play Partner szuka doradców odpowiedzialnych za sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Komunikatywność w tym zawodzie to podstawa.
– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.
– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.