Depilacja.pl

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Depilacja.pl funkcjonuje na rynku beauty od 9 lat – sieć wyróżnia na rynku innowacyjna technologia – własne urządzenia do depilacji laserowej (Laser diodowy SPEC3 HYBRID), system CRM do zarządzania sprzedażą i gabinetem, sprzedaż usług online oraz przez wewnętrzną infolinię.
Posiada salony w 40 miastach w Polsce. Doświadczenie i sprawdzony, innowacyjny model biznesowy usług depilacji laserowej przy odpowiednim zaangażowaniu franczyzobiorców jest idealnym uzupełnieniem usług świadczonych w funkcjonujących już gabinetach kosmetycznych.
Gabinety funkcjonujące w sieci franczyzowej pokazują, że oferta jest idealnie dostosowana do zapotrzebowania salonów kosmetycznych w większych i mniejszych miastach. Nie wymagamy remontu gabinetu, serwisowanie urządzenia, szkolenia i wsparcie jest bezpłatne, a dodatkowo dostarczamy nowych klientów do partnerów przez sprzedaż online oraz infolinię, co buduję znaczącą przewagę gabinetów na lokalnym rynku.
Sprawdzony biznes dla salonu kosmetycznego
Biznes adresowany do właścicieli już funkcjonujących salonów kosmetycznych chcących poszerzyć swoją ofertę o depilację laserową oraz kosmetologów i kosmetyczki planujące otwarcie własnego biznesu.
Rentowność salonu
Zysk z usług depilacji jest już w pierwszym miesiącu.
Odpowiedź na zapotrzebowanie rynku beauty
Znamy problemy salonów kosmetycznych m.in.: nieregularność wizyt i puste godziny w grafiku, brak środków na zakup i późniejsze serwisowanie profesjonalnego sprzętu do depilacji laserowej, brak wystarczającej wiedzy na temat marketingu internetowego, który wymaga ciągłej aktualizacji.
Dlatego stworzyliśmy ofertę, która kompleksowo odpowiada na tak szerokie zapotrzebowanie, dając technologię, klientów i rozpoznawalną markę jako partnera. Należy pamiętać, że zysk z biznesu na rynku beauty nie jest oparty wyłącznie na samym urządzeniu. Aby zarabiać, potrzebujemy połączyć je z wiedzą, wysoką jakością obsługi i tym, co oferuje wyłącznie Depilacja.pl – systemem opartym na technologii łączącym zarządzanie i marketing, pozyskanie nowych klientów!
Proste zasady inwestycji
Rozpoczęcie współpracy to inwestycja rzędu 75 tys. zł netto – w tej kwocie otrzymujemy urządzenie, know-how operacyjne i marketingowe, szkolenie wstępne.
Nie wymagany jest remont lokalu, więc współpraca może się rozpocząć już od momentu dostarczenia urządzenia i szkolenia personelu, a przy odpowiednim zaangażowaniu zysk możliwy jest już w pierwszym miesiącu.
Technologia – laser diodowy do depilacji SPEC3 Hybrid
SPEC3 Hybrid jest to innowacyjne urządzenie na rynku, wyposażony został w system SHR, który znacząco zmienia dotychczasowe przeciwwskazania do wykonania depilacji laserowej. Działanie systemu SHR opiera się przede wszystkim na stopniowym podgrzewaniu mieszka włosowego przy pomocy wielu różnorodnych impulsów.
Warto również zauważyć, że system SHR zawiera bardzo nowoczesne i niezwykle wydajne układy chłodzenia znajdujące się bezpośrednio w głowicy zabiegowej. Umożliwia to bardzo precyzyjną kontrolę ilości energii i ciepła dostarczanego do skóry oraz mieszka włosowego.
JEDNOSTKI WŁASNE
54
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Opieka od samego początku podpisania umowy, wsparcie przy rekrutacji kosmetologa, tygodniowe szkolenie wstępne, następnie będziemy twoim wsparciem na pierwszych dwóch dniach otwarcia twojego salonu partnerskiego.
Wszystkiego cię nauczymy od podstaw, a potem będziemy wsparciem codziennym dla ciebie, twojego kosmetologa bądź całego zespołu.
Zaczynając od mentoringu zespołu po ustalanie indywidualnych celi sprzedażowych, aż po działania marketingowe offline i online, wsparcie centralnego kosmetologa w trudnych przypadkach klientów.
Nie zostawimy cię samego, z nami możesz mieć dochodowy biznes i być częścią najbardziej rozpoznawalnej marki depilacji laserowej w Polsce!
- Laser diodowy do depilacji SPEC3 HYBRID;
- Wsparcie marketingowe;
- Wsparcie operacyjne;
- Wsparcie sprzedażowe – sprzedaż online, infolinia;
- Urządzenie do depilacji laserowej już w opłacie wstępnej;
- Analizy biznesu;
- Bezpłatny serwis urządzenia, wymiana głowic, urządzenia zastępcze;
- Serwis do 24h;
- Własny system CRM;
- Aplikacja mobilna;
- Sprzedaż pakietów online dla salonu;
- Infolinia dla gabinetu + sprzedaż pakietów;
- Plan i strategia marketingowa marki;
- Szkolenia dla pracowników i franczyzobiorców;
- Wsparcie w osiąganiu zysków;
- Kampanie lokalne i centralne;
- Obszar wyłączności;
- Obsługa reklamacji.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
75 tys. zł netto – w tym know-how, urządzenie do depilacji laserowej, serwis urządzenia, szkolenie wstępne oraz wsparcie operacyjne i marketingowe przez cały okres współpracy.
Nie wymagany jest remont lokalu.
Prowizja od 10% ze sprzedaży usług z oferty Depilacja.pl
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Prowadzenie salonu kosmetycznego lub planowanie jego otwarcia, w którym depilacja laserowa będzie uzupełnieniem wykonywanych usług. Zaangażowanie się we współpracę w celu wdrażania know-how, wskazówek i rekomendacji. Gabinet w salonie od 10 mkw. dla jednego urządzenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Depilacja.pl Sp. z o.o.
Puławska 145, 02-715 Warszawa
+ 48 600 026 759
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Miciałkiewicz – Franchise Grow Manager
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Depilacja.pl Sp. z o.o. (Puławska 145, 02-715 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Depilacja.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie depilacja.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Salon kosmetyczny, siłownia, sklep spożywczy, a może firma edukacyjna, biuro nieruchomości albo butik z modą? Przedstawiamy konkretne przykłady franczyz, które zarabiają. Pokazujemy też mniej typowe pomysły na biznes, jak hodowla ślimaków czy pracownia peruk. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.

Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Perfect Look Clinic to sieć salonów beauty, która już od 8 lat doskonali model biznesowy i dynamicznie rozwija się za pośrednictwem franczyzy oraz sieci własnej.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Branża beauty i fitness ma mocną reprezentację na wiosennych Targach Franczyza. Widzimy się już 13 I 14 marca na PGE Narodowym!
Franczyzodawca Fit+ zauważa, że Polska podąża śladem Europy Zachodniej, gdzie na siłowniach można spotkać nawet osiemdziesięciolatków. U nas ten trend dopiero się kształtuje.
– W sporcie i biznesie musisz wiedzieć, czego chcesz, jaki jest twój cel – mówi Piotr Rasiński, kulturysta i franczyzobiorca Xtreme Fitness Gyms.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.