Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zapiekankarnia to Polska marka, która powstała
w 2018 r. przy Zielonogórskim Rynku z uwielbiania do
doskonałej kuchni. Od samego początku nasz concept przyciągał bardzo wiele osób, które pokochały nasze Zapiekanki na bagietce w wersji PREMIUM. Początkowo to tylko one znajdowały się w naszej ofercie w kilkunastu kompozycjach. Na przełomie 2018 i 2019 roku zyskaliśmy ogromną popularność w Zielonej Górze. Był to dla nas wyraźny sygnał żeby z małego lokalu przenieść się do dużo większego i poszerzyć ofertę o dodatkowe dania. Nadeszła pandemia, wiele biznesów z branży się zamykało, a my mimo tych przeszkód postanowiliśmy rozwijać naszą markę! Z sukcesem przenieśliśmy się do lokalu kilkukrotnie większego, wprowadziliśmy dodatkowo do menu pizze, bajgle, makarony, sałatki oraz frytki z dodatkami. Był to zdecydowany strzał w 10-tkę! Pomimo faktu, że nie mogliśmy przyjmować gości w lokalu to potężnie rozwinęliśmy sektor dowozów oraz odbioru naszych wyśmienitych potraw.
Zyskaliśmy jeszcze większą popularność, a nowe pozycje w menu stały się ulubionymi daniami Zielonogórzan. Od czasu naszego rozwoju na większym lokalu minęły 4 lata, a nasza marka nieustanie zyskuje na popularności. Tysiące osób miesięcznie zajada się naszymi doskonale dopracowanymi pysznościami. W każdym miesiącu realizujemy ponad 1000 zamówień z dowozem.
Nasz nowoczesny concept gastronomiczny świetnie wpisał się w upodobania w każdym przedziale wiekowym, a to motywuje nas, aby oddziały franczyzowe naszej marki zagościły w mniejszych i większych miejscowościach w całej Polsce! Zdecydowanie warto podkreślić, że jesteśmy osobami niezwykle zaangażowanymi w to co robimy i chcemy naszym biznesowym
Partnerom oddać do dyspozycji nasze wspaniałe produkty, receptury, przetarte szlaki oraz ogromne doświadczenie w marketingu, które będzie ogrywać nierozłączny element przy rozwoju nowych lokalizacji.
JEDNOSTKI WŁASNE
Jednostka własna 1 – ul. Jedności 16, 65-018 Zielona Góra
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- szeroki pakiet szkoleń przygotowawczych dla pracowników, managera i właścicieli dotyczących otwierania i samodzielnego prowadzenia Lokalu - zakres szkoleń obejmować będzie działania operacyjne, marketingowe oraz biznesowe
- praktyki w Zapiekankarni w Zielonej Górze (kuchnia&sala)
- okresowe spotkania doszkalające i szkolenia dla nowo zatrudnianych pracowników
- księgę przepisów
- nieprzerwany dostęp do informacji dotyczących nowych opracowań, przepisów, ulepszeń, technik i procesów związanych z prowadzeniem lokalu
- wykaz dostawców wraz z pozyskanymi przez nas rabatami
- kampanię marketingową
- dostęp do domeny @miasto.zapiekankarnia.pl
- strategię marketingową na social-mediach (propozycje postów na każdy miesiąc roku)
- bieżące i okresowe kampanie marketingowe (Facebook, Instagram, Tik Tok, Google, franchising, kampanie banerowe itd.)
- komplet materiałów początkowych obejmujących: rekomendacje sprzedażowe, strategię zarządzania lokalem, założenia marketingowe, wytyczne dotyczące współpracy z lokalnymi partnerami oraz przedsprzedaży,
- okresowe konsultacje przedstawicieli Zapiekankarni
- elektroniczny Podręcznik Operacyjny opisujący standardy i wskazówki obowiązujące w Sieci
- udostępnienie strony internetowej oraz pomoc w zarządzaniu
- indywidualną podstroną na www.miasto.zapiekankarnia.pl
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 80.000 zł bistro
- 150 tys. restauracja
opłaty licencyjne:
- opłata jednorazowa pobierana tytułem przyłączenia do sieci Zapiekankarnia w wysokości 39.000,00 zł netto.
- Opłata stała pobierana co miesiąc tytułem wynagrodzenia za udzieloną franczyzę oraz opłat na poczet wydatków marketingowych w wysokości 4.000,00 zł netto.
- Opłata zmienna pobierana co miesiąc tytułem wynagrodzenia za udzieloną franczyzę w wysokości 1,5% miesięcznego obrotu netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Miasto powyżej 20.000 mieszkańców
- Lokal minimum 50m2 w przypadku bistro oferującego zapiekanki, bajgle, naładowane frytki, 100m2 w przypadku restauracji z pełnym menu dodatkowo z pizzą, makaronami, sałatkami i przystawkami
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Tredos
ul. Jedności 16, 65-018 Zielona Góra
506 251 228
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Filip Jankowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Tredos (ul. Jedności 16, 65-018 Zielona Góra). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zapiekankarnia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zapiekanki w wersji premium to pomysł na biznes pod szyldem Zapiekankarnia. Jak otworzyć taki lokal?
Mieszkanie na wynajem, giełda, e-biznes, własna firma we franczyzie – sprawdź, w co warto zainwestować, żeby osiągnąć jak największe zyski.
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.