Perfect Look Clinic
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza Perfect Look Clinic to sprawdzony pomysł i pełne wsparcie dla partnerów którzy planują prowadzenie własnego gabinetu kosmetycznego. Franczyzobiorcom firma zapewnia fachową pomoc na każdym etapie prowadzenia biznesu – zarówno przed uruchomieniem salonu, jak i podczas codziennej pracy.
Sprawdzone koncepcje i pakiety franczyzowe Perfect Look Clinic pozwalają na rozwijanie dochodowego biznesu, przy stosunkowo niskich kosztach wejścia do programu.
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
65
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Korzyści z przystąpienia do franczyzy to m.in.:
- sprawdzony model biznesowy - nie wymaga się doświadczenia w prowadzeniu salonu (ani wcześniejszej znajomości branży),
- nauka jak prowadzić zyskowny biznes krok po kroku prowadzenia zyskownego biznesu - sprawdzone wytyczne i rekomendacje
- dołączenie do sieci ponad 70 salonów Perfect Look Clinic,
- dostęp do unikalnego know-how na rynku beauty,
- stałe wsparcie przed, w trakcie i po otwarciu salonu w prowadzeniu biznesu,
- dedykowany zespół i usługi marketingowe - w tym prowadzenie kampanii w celu pozyskania nowych klientów,
- dedykowany zespół operacyjny - czuwający nad rentownością biznesu, procesem sprzedaży i działaniem gabinetu,
- profesjonalne szkolenia pracowników - teoria i praktyka,
- spotkania i konferencje w ramach sieci Perfect Look Clinic - wymiana doświadczeń biznesowych - stawiamy na otwartą komunikację,
- strategia i plan marketingowy marki dla wszystkich salonów w sieci,
- narzędzia marketingowe m.in.: program lojalnościowy, rekomendacyjny, rabatowy, współprac partnerskich.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
85 tys. zł netto + remont lokalu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania lokalowe:
- lokal własny lub wynajmowany,
- najlepiej na parterze z witryną,
- samodzielny dwustanowiskowy min. 40 mkw.,
- przystosowany do wymagań sieci,
- z dostępem do wody.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PLC Network Sp. z o.o.
ul. Odrodzenia 33B, 59-300 Lubin
691 728 980
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Joanna Nowacka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PLC Network Sp. z o.o. (ul. Odrodzenia 33B, 59-300 Lubin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Perfect Look Clinic oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie perfectlookclinic.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
– Franczyzobiorca Perfect Look Clinic może liczyć na zyski rzędu 10-15, a nawet 20 tys. zł miesięcznie – mówi Szymon Pankowski, dyrektor operacyjny marki Perfect Look Clinic.
Postaw na sprawdzony biznes, otwierając swój własny salon beauty z Perfect Look Clinic!
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.