Sushi Bistro
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
SUSHI BISTRO to sieć Restauracji Franczyzowych, która od początku swojej działalności oparła model Restauracji na dostawach oraz odbiorach osobistych dzięki czemu idealnie dopasowaliśmy się do obecnej sytuacji na rynku gastronomicznym, odnotowując wzrost i ogromne zainteresowanie klientów.
W związku z prężnym rozwojem marki SUSHI BISTRO, postanowiliśmy poszerzyć ją o kolejne restauracje w całej Polsce.
DOŁĄCZ DO NAS I STWÓRZ RESTAURACJĘ NUMER 1 W TWOIM MIEŚCIE !
JEDNOSTKI WŁASNE
1 lokal własny
Pasaż Stokłosy 11U12 (Ursynów)
02-787 Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
14 lokali Franczyzowych
Warszawa - Łukowska 2 (Praga)
Warszawa - Kalinny Jędrusik 5 (Żoliborz)
Warszawa - Chełmońskiego 2 (Ursus)
Giżycko - Olsztyńska 5E
Legionowo - Zegrzyńska 1D
Otwock - Staszica 14
Toruń - Watzenrodego 12A
Ełk - Słowackiego 10/7UA
Kętrzyn - Józefa Piłsudskiego 6
Tarnowskie Góry - Sienkiewicza 12
Łomża - Zawadzka 52/6u
Kielce - 1 Maja 62
Szczecin - Warzymice 44 lok.3
Zgorzelec - Warszawska 56 - otwarcie wkrótce
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Inwestycję w marketing i reklamę lokalną kwoty do 25 000 zł na rzecz Twojej nowo otwartej Restauracji,
- Wsparcie marketingowe i reklamowe przez cały okres trwania umowy,
- Pomoc w doborze lokalu oraz jego aranżacji zgodnie z wizualizacją,
- Rozbudowany cykl szkolenia pracowników,
- Wstępne szkolenia dla całego Twojego zespołu przed otwarciem restauracji,
- Badania, audyty wspierające MS/NPS/TK
- Konkursy dla pracowników
- Centralny system bonusowy dla pracowników franczyzy
- Dostęp do systemu operacyjnego SUSHI BISTRO,
- Profesjonalną infolinię oraz zamówienia on-line,
- Łatwy i wygodny dostęp do dedykowanych, sprawdzonych hurtowni,
- Autorskie receptury dań, dostosowane do trendów rynkowych,
- Na czas otwarcia, aby Cię wspierać gwarantujemy naszą obecność i pomoc przez pierwszych 7 dni,
- Ciągłe wsparcie w trakcie prowadzenia Restauracji SUSHI BISTRO,
- Wyłączność na daną lokalizację i pierwszeństwo w kolejnych lokalizacjach
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalna kwota inwestycji: od 30 000 zł + koszty remontu
- Jednorazowa opłata wstępna: od 20 000 zł
- Opłata miesięczna: 10 % od obrotu brutto z czego 3% reinwestowane w marketing
- 1 rok – 4% plus 3% reinwestowane w marketing
- 2 rok – 5% plus 3% reinwestowane w marketing
- 3 rok – 7% plus 3% reinwestowane w marketing
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Model:
- SUSHI BISTRO Take Away
Lokal 40/50 m2
- SUSHI BISTRO Eat & Drink
Lokal 60/100 m2
Rekomendowana lokalizacja to lokal w centrum miast, duże osiedla.
Oczekujemy:
- Pełnego zaangażowania w prowadzenie Restauracji,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników bądź posiadanie cech liderskich,
- Atutem Franczyzobiorcy jest doświadczenie w prowadzeniu działalności o profilu gastronomicznym,
- Bezkompromisowość w aspekcie nadzorowania jakości wydawanych dań oraz zamawianych produktów,
- Franczyzobiorca musi być nastawiony na wzrost swojego biznesu i bycie nr. 1 w swoim mieście.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Best Food Sp. z o.o.
Pasaż Stokłosy 11U12; 02-787 Warszawa
500 039 508
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Robert Chmielewski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Best Food Sp. z o.o. (Pasaż Stokłosy 11U12; 02-787 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushi Bistro oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushibistro.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Dariusz Gardyjas został Top Franczyzobiorcą w kategorii „Najszybszy rozwój sieci”. Jaka była jego droga do sukcesu?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.