ŻarWok
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marzysz o własnej restauracji? Bądź jak Bruce Lee branży gastronomicznej! Wybierz współpracę z ŻarWOKiem w ramach franczyzy. To pierwszy taki koncept kulinarny w Polsce nastawiony na serwowanie dań kuchni chińsko-amerykańskiej! Wszystko czego potrzebujesz to jedynie ok. 13 tysięcy zł wkładu własnego (mając inną restaurację). W ramach opłaty wstępnej m. in. zapewnimy Ci receptury i pomożemy w wyborze lokalizacji. Dodatkową zaletą ŻarWOKa jest zoptymalizowany, niski food cost i łatwe do przyswojenia przepisy na dania, mała konkurencja, możliwość połączenia z inną restauracją (np. New York Pizza Department) i wiele wiele innych zalet.
Kto za tym stoi?
Twórcami konceptu ŻarWOKa są osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży gastronomicznej. Swoją pozycję na rynku wypracowali tworząc w zaledwie dekadę imponującą sieć pizzerii NYPD. Jak do tej pory, w miastach całej Polski, razem z partnerami franczyzowymi otworzyli ponad 40 restauracji! Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk, Radom, Człuchów, Tarnów - to tylko niektóre przykłady dynamicznej ekspansji marki. Co ważne, lokale New York Pizza Department okazały się wyjątkowo odporne na kryzys. Podczas pandemii paradoksalnie zwiększyły sprzedaż, a pod szyldem NYPD zameldowały się kolejne lokale! Obecnie sieci ŻarWOK i NYPD tworzą dynamicznie rozwijającą się grupę Yummy Concepts. Zostańmy partnerami w biznesie! Przygotowaliśmy gotowe, elastyczne formaty współpracy. Ty decydujesz czy chcesz otworzyć klasyczny lokal ŻarWOKa, mobilną budkę ŻarWOK Portable lub połączyć go z istniejącym lokalem gastronomicznym. Zainteresowany współpracą? Już teraz zostaw nam swoje dane kontaktowe. Wyślemy Ci szczegółowe informacje wraz z katalogiem franczyzowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
13 podpisanych umów franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy gwarantujemy franczyzobiorcy wsparcie od A do Z. Czyli od wyboru lokalizacji, po dokumenty dla SANEPIDu, po szkolenia i codzienne prowadzenie restauracji.
Każdy partner otrzymuje materiały szkoleniowe, pełne wsparcie szkoleniowców i to aż 7 dni w tygodniu, wsparcie naszego działu prawnego, wsparcie działu marketingu, konkursy sieciowe, social media, jednym słowem dajemy całe „know-how”
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jeżeli masz już restaurację i chciałbyś rozwinąć jej działalność o koncept ŻarWOK, to inwestycja zaczyna się już od 12 995 zł netto.
Jeżeli jednak nie masz jeszcze restauracji i marzysz o własnym lokalu gastronomicznym to możemy Ci pomóc w otwarciu takiego lokalu. Otwarcie ŻarWOKa to inwestycja minimum 35 tys. zł netto - tyle kosztuje sprzęt niezbędny do otwarcia takiego biznesu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Każdy kto ma chęć rozwoju osobistego, rozwoju w ramach sieci i ma podstawy dobrej organizacji pracy, jest naszym potencjalnym kandydatem na franczyzobiorcę.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
New York Pizza Department S.A
Ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków
531 206 600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Jench – Prezes Zarządu
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma New York Pizza Department S.A (Ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego ŻarWok oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zarwok.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.