Jasmine Oriental Massage & Spa
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wyobraź sobie miejsce pełne orientalnych zapachów i kojących kolorów. Tu przy dźwiękach relaksacyjnej muzyki pracują najlepsze azjatyckie terapeutki.
Dzięki najwyższym kwalifikacjom potrafią wykonać zarówno głęboko relaksujące, odprężające ceremonie, jak i typowo rehabilitacyjne, dające natychmiastową ulgę w bólu masaże. To miejsce może być Twoje!
Skorzystaj z wieloletniego doświadczenia i bogatej wiedzy opartej na miłości do kultury Azji i zapewnij sobie dochodowy biznes pod znaną, sprawdzoną marką. Franczyza Jasmine Spa to niskie koszty wejścia do programu i pełne wsparcie w rozwoju działalności. Reszta zależy tylko do Ciebie!
JEDNOSTKI WŁASNE
- ul. Józefowska 135A Katowice
- ul. Filomatów 4/7 Częstochowa
- ul. Norberta Barlickiego 21 Bielsko Biała
- ul. Bankowa 4, Gliwice
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Przed otwarciem zapewniamy kompleksowe przeszkolenie przygotowujące do samodzielnego prowadzenia biznesu.
Udostępnimy Ci bazę sprawdzonych i godnych zaufania dostawców.
Pomożemy przygotować Ci Twoje wnętrze i elewacji budynku (pomoc w zakupie elementów wystroju wnętrza)
Pomożemy Ci znaleźć profesjonalne, certyfikowane terapeutki z krajów azjatyckich i pomożemy zorganizować ich transport do Twojego salonu Spa.
Przeszkolimy personel do pracy według sprawdzonych technik i procedur wykonywania zabiegów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota wejścia do programu waha się pomiędzy 90-250 tys. Złotych i zwraca się już po upływie ok 6 do 24 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- spójny wygląd salonów,
- zatrudnienie terapeutów z Azji,
- wspólny system zarządzania i organizacji,
- zaopatrzenie w kosmetyki,
- rzetelny i ambitny partner, nie jest wymagane jakiekolwiek wcześniejsze doświadczenie
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Jasmine Oriental Massage & Spa
ul. Józefowska 135, 40-144 Katowice
578 010 177 / 32 307 19 19
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Iwona Szczepanik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Jasmine Oriental Massage & Spa (ul. Józefowska 135, 40-144 Katowice ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Jasmine Oriental Massage & Spa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jasminespa.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Salon Jasmine Oriental Massage & Spa ruszył w czasie pandemii i szybko znalazł wielu zwolenników. Jak dzisiaj rozwija się firma?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.