Lody Lida
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Lody Lida to dynamicznie rozwijająca się marka lodowa. Dokładnie opracowaliśmy i przetestowaliśmy proces tworzenia, otwierania i funkcjonowania lodziarni w polskich realiach rynkowych.
To słodki koncept street foodowy, oparty na rodzinnych tradycjach, który dostarcza klientom słodkie przyjemności dnia codziennego o każdej porze roku. Dzięki połączeniu dwóch brandów (Pączkownia i Lody Lida) w ramach jednego punktu sprzedaży, działalność może być prowadzona przez cały rok, zapewniając ciągłość najmu, handlu, a przede wszystkim dochodów.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 – Śrem, Książ Wlkp., Czempiń
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Rawicz, Pleszew, Oborniki, Chodzież, Brzeg, Kościan
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Designerski, ergonomicznie zaprojektowany punkt sprzedaży z pełnym wyposażeniem.
- Projekt technologiczny.
- Biznesplan zawierający kalkulacje zysków i strat.
- Prawo do używania marki i logo Lody Lida
- Skuteczny marketing – prowadzenie wspólnej promocji i działań marketingowych.
- Sprawdzone know-how i kompleksowe bezpłatne szkolenia.
- Pełne wsparcie w prowadzeniu biznesu na każdym etapie działalności.
- Dostęp do portalu franczyzobiorcy a w nim: cennik usług, dostęp do zamówień online, informacje dotyczące technologii produkcji pączków i technik sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata franczyzowa – 500 zł lub 1 tys. zł netto w zależności od lokalizacji
Opłata marketingowa – 2% od obrotu miesięcznie
Zakup przyczepy:
Model numer 1 – koszt 129 tys. zł netto
- maszyna do lodów amerykańskich/świderków
- granitor trzykomorowy
- gofrownica tradycyjna,
- gofrownica pro Bubble wafle.
- pierwsze zatowarowanie: 13,8 tys. zł netto
Model numer 2 – koszt 157 tys. zł netto
- maszyna do lodów amerykańskich/świderków
- maszyna do lodów soft/włoskich,
- granitor trzykomorowy
- gofrownica tradycyjna
- gofrownica pro Bubble wafle.
- Pierwsze zatowarowanie: 16,8 tys. zł netto
Opłata franczyzowa – 500 zł
Opłata za działania marketingowe – 2%
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Umowa franczyzowa zawierana jest na pięć lat z możliwością trzymięsięcznego wypowiedzenia w każdym momencie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pelczyk Group Roman Pelczyk
Pl. Kosynierów 26, 63-130 Książ Wlkp.
575570780
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Sikora
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pelczyk Group Roman Pelczyk (Pl. Kosynierów 26, 63-130 Książ Wlkp. ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lody Lida oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lody-lida.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.