Unikat Woda i Napoje

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Produkujemy wodę i napoje od ponad 30 lat. Produkty UNIKAT dostępne są wyłącznie u naszego franczyzobiorcy, który bezpośrednio dostarcza je do domu klienta, do firm oraz do punktów usługowych w regionie. Franczyzobiorca dostaje na nasze produkty wyłączność. Klient nie ma możliwości zakupienia naszych produktów w tradycyjnym handlu, hurtowni, sklepie stacjonarnym lub internetowym z pominięciem franczyzobiorcy.
Ten model dystrybucji zapewnia franczyzobiorcy bezpieczny rozwój we własnym regionie, bez obaw, że produkty te znajdą się w sprzedaży na jego terenie w jakichkolwiek punktach handlowych w niższych cenach.
Unikatowa forma dostaw, całkowicie odciąża klientów od dźwigania dużej ilości wody i napojów, ponieważ dostarczana jest pod konkretnie wskazany adres. System dystrybucji UNIKAT jest bardzo ekologiczny, co w obecnych czasach ma wielkie znaczenie, bo wielu klientów zwraca na to uwagę. Opakowania szklane są powtórnie wykorzystywane przy kolejnym napełnianiu wodą lub innymi napojami, a nasze skrzynki są produkowane tylko z plastiku, z recyklingu.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
14
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Towar na start gratis – 24 tys. butelek wody i napojów o wartości sprzedażowej 31 tys. zł.
Bezpłatne szkolenia franczyzobiorcy oraz pracowników, teoretyczne i praktyczne z zakresu sprzedaży oraz prowadzenia oddziału dystrybucji.
Bezpłatne projekty graficzne materiałów reklamowych, oklejenia samochodu itp.
Wsparcie w zakresie dofinansowania oraz kredytowania działalności franczyzobiorcy.
Licencja terytorialna – wyłączność do sprzedaży produktów UNIKAT na zdefiniowanym terenie geograficznym.
Opieka koordynatora w trakcie współpracy.
Wspólne uruchomienie oddziału dystrybucji franczyzobiorcy, ze wsparciem doświadczonych kierowców UNIKAT.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 40 tys. zł bez opłat licencyjnych, bez opłat marketingowych
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal magazynowy ok. 50 mkw.
- Samochód dostawczy do 1.5 t (blaszak)
- Działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia
- Gotowość do pełnego zaangażowania w budowę własnego regionu dystrybucji
- Kapitał na start 40 tys. zł
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Wojciechowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma UNIKAT GROUP Sp. z o.o. (98-290 Warta ul. Kaliska 12). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Unikat Woda i Napoje oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wodaunikat.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Masz na inwestycję 50, 150, a może 200 tys. zł? Zobacz, jaki biznes możesz za to otworzyć.
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
W sieci Unikat działa pięć placówek, ale w tym roku chce otworzyć kolejnych dwadzieścia. Czym przekona do siebie partnerów?
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.

Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.
Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.
– Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu – mówią Jan i Patryk Łebko, ojciec i syn, którzy wspólnie prowadzą rodzinny biznes w modelu Powered by Kramp.
– Mali gracze bez wsparcia znikają z rynku – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.

Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.
Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.