Elomoto.eco
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Elomoto.eco (Elomoto Sp. z o.o.) jest operatorem ogólnopolskiej sieci stacji ładowania samochodów elektrycznych. Oprócz rozwoju własnej infrastruktury, dostarczamy kompleksowe rozwiązania w zakresie elektromobilności do klientów zewnętrznych – doradztwo, projektowanie, sprzedaż i montaż, pomiary elektryczne, odbiór UDT, serwis oraz operatorstwo. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem i instalatorem 15 producentów ładowarek AC i DC.
Naszym celem jest uruchomienie tysiąca stacji ładowania w Polsce do 2028 roku. Pomóż nam i dołącz do rEVolucji!
Jak można z nami współpracować?
- Jeśli masz dostępną powierzchnię (miejsca parkingowe) i chcesz zbudować tam stację ładowania, aby czerpać z niej pasywny dochód, to Elomoto wszystko dla Ciebie zorganizuje i będzie operatorem twojej ładowarki. Przewidywana roczna stopa zwrotu z inwestycji wynosi 15-35% w zależności od typu urządzenia i lokalizacji.
- Jeśli nie masz dostępnej powierzchni (miejsc parkingowych), ale chcesz czerpać pasywny dochód z usług ładowania, to Elomoto dostarczy lokalizację (z już wybudowaną ładowarką lub w trakcie procesu), wszystko zorganizuje i będzie operatorem twojej ładowarki. Ty inwestujesz środki w gotowy biznes z atrakcyjną stopą zwrotu.
- Jeśli masz dostępną powierzchnię (miejsca parkingowe), ale nie chcesz inwestować własnych środków, to Elomoto wydzierżawi miejsca, wszystko zorganizuje i będzie operatorem ładowarki. Zapłacimy czynsz za miejsca parkingowe w formie ryczałtowej lub udziału w dochodach generowanych przez ładowarkę.
- Jeśli po prostu chcesz zarabiać na elektromobilności, ale nie masz wolnych środków, ani dostępnej przestrzeni, ale jesteś osobą przebojową i przedsiębiorczą, to zapraszamy do sieci sprzedaży partnerskiej. Masz możliwość zarabiania na akwizycji miejsc parkingowych oraz sprzedaży stacji ładowania.
JEDNOSTKI WŁASNE
50 (Warszawa, Lublin, Tarnów, Połczyn-Zdrój, …)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym partnerom handlowym oferujemy pełne wsparcie w zakresie rozwoju i osiągnięcia sukcesu na rynku elektromobilności.
- Pakiet wdrożeniowy oraz szkoleniowy na każdym etapie współpracy,
- Kompleksowy pakiet marketingowy,
- Opiekun sieci partnerskiej,
- Dedykowany zespół wsparcia sprzedaży,
- Produkty o wysokiej konkurencyjności na rynku,
- Niezwykle atrakcyjny schemat prowizyjny i bonusy (auto, paliwo),
- Leady sprzedażowe,
- Konkursy sprzedażowe i wyjazdy integracyjne
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od typu współpracy:
- Jesteś właścicielem stacji ładowania – pobieramy opłaty abonamentowe za dostęp do systemu operatorskiego oraz prowizję od przychodów z usług ładowania.
- Jesteś naszym partnerem handlowym – nie ma żadnych opłat za przystąpienie i uczestnictwo w programie partnerskim.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokalizacje z dużym ruchem samochodowym, które nas interesują to:
- Osiedla mieszkaniowe,
- Miejsca położone przy głównych szlakach drogowych (hotele, zajazdy, stacje benzynowe, itd.),
- Centra miast,
- Punkty usługowe (hotele, restauracje, biurowce, kluby sportowe, centra handlowe, szpitale, itp.).
Od kandydatów na partnerów handlowych oczekujemy:
- Gotowości do założenia własnej działalności (ewentualnie możliwość współpracy na umowie zlecenie),
- Doświadczenia w pracy z klientem lub posiadania wypracowanej szerokiej bazy potencjalnych klientów,
- Posiadania grupy sprzedażowej – dodatkowy atut,
- Komunikatywności, elastyczności oraz partnerskiej uczciwości,
- Motywacji do działania oraz chęci do zarabiania i rozwoju.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Krzysztof Czajor
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Elomoto Sp. z o.o. (Czereśniowa 98/11, 02-456 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Elomoto.eco oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
Elomoto.eco buduje sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych. To dobry pomysł dla tych, którzy szukają pasywnego dochodu.
– Na handlu używanymi samochodami nadal można zarobić – przekonuje Dawid Błachucki, franczyzodawca marki Handlarzyki.pl.
Zanim Michał Peksa został franczyzobiorcą LucArt, sam robił w sklepach tej sieci zakupy. Jak ocenia markę patrząc na nią z drugiej strony lady?
Franczyzodawca Blinkee.city zapewnia, że inwestycja w jego biznes zwraca się przeważnie w jeden sezon.
Franczyzodawca Handlarzyki.pl zapewnia, że minimalna marża na sprzedaży używanego auta to 2-3 tys. zł, a czasem nawet dwa razy więcej.
Polacy coraz chętniej zamiast kupować samochód, decydują się na jego wynajem. Trend ten zamierza wykorzystać firma Rentis, która szuka partnerów zainteresowanych uruchomieniem nowoczesnej wypożyczalni samochodów.
Marka Giant szuka partnerów, którzy otworzą wraz z nią sklep rowerowy.
Inwestycja w sklep LucArt Automotive to 80 tys. zł. Jak szybko może się zwrócić?
Sama sprzedaż paliwa nie zagwarantuje dzisiaj odpowiedniej rentowności stacji. Lotos pomaga franczyzobiorcom rozwijać też sprzedaż innych usług.
Właściciele m.in. warsztatów samochodowych czy myjni mogą zwiększyć swoje przychody, jeśli zajmą się sprzedażą aut poleasingowych. Franczyzodawca One Car przygotował dla nich ofertę współpracy.
Do 2024 roku Moya chce mieć pół tysiąca stacji paliw. Ten biznes to propozycja dla inwestorów z grubszym portfelem.
– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.