Regatta
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Regatta to marka odzieży i akcesoriów outdoorowych z Wielkiej Brytanii prowadząca działalność na rynku światowym od 1981 roku. Aktualnie jest obecna w ponad 250 sklepach własnych oraz partnerskich w całej Europie.
Regatta to odzież, obuwie i akcesoria na każdą przygodę. Marka skierowana jest do szerokiego grona odbiorców: fanów wędrówek, poszukiwaczy przygód, rodzin aktywnie spędzających czas oraz miłośników psów. Wszystko po to, by spędzając czas na świeżym powietrzu, móc cieszyć się bardziej radosnym i zdrowym stylem życia.
Regatta oferuje również produkty marki Dare2B, która adresowana jest do miłośników narciarstwa, jazdy na rowerze, biegania oraz wędrówek.
Sieć sklepów Regatta jest cały czas intensywnie rozwijana, poprzez kolejne otwarcia sklepów własnych i ajencyjnych. Z partnerami ajencyjnymi współpracujemy w oparciu o umowę pośrednictwa w sprzedaży zawartą na czas nieokreślony, co zapewnia stabilność działania. Ajentom powierzamy towar, który został wyselekcjonowany w oparciu o dane sprzedażowe i potencjał zatowarowania. Z partnerami ajencyjnymi rozliczamy się stałą prowizją od sprzedaży – niezależną od promocji.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Doradztwo w wyborze lokalizacji sklepu;
- Konsultacje specjalistów w przygotowaniu projektu sklepu oraz adaptacji lokalu;
- Pomoc w trakcie przygotowania sklepu do otwarcia;
- Wsparcie w postaci działań marketingowych i zapewnienie materiałów reklamowo-promocyjnych;
- Doradztwo w zakresie wiedzy produktowej oraz obsługi klienta;
- Dostarczanie asortymentu i bieżące uzupełnianie sprzedanego towaru;
- Koszty logistyki.
- System szkoleń;
- Opieka regionalnego menedżera.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Kwota inwestycji zależna jest od powierzchni i stanu lokalu.
- Brak opłaty wstępnej i licencyjnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia;
- Zapewnienie lokalu oraz pracowników;
- Ubezpieczenie towaru.
Sklepy Regatta lokujemy w galeriach handlowych, parkach handlowych, centrach handlowych oraz w lokalach przy ulicy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Regatta Polska Sp. z o.o. (ul. Częstochowska 5 32-085 Modlnica). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Regatta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie regatta.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.