Langos

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dlaczego Langos? To coś, czego brakuje w twoim mieście!
Langos Food Truck to nowatorski koncept gastronomiczny inspirowany węgierskim street foodem – langoszami, czyli chrupiącymi plackami drożdżowymi smażonymi na głębokim oleju, podawanymi z różnorodnymi dodatkami. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie wyjątkowymi smakami oraz mobilnymi punktami gastronomicznymi Langos Food Truck wprowadza system franczyzowy, który pozwala na szybkie rozpoczęcie działalności bez potrzeby posiadania dużego kapitału.
Dlaczego warto?
- Unikalny produkt – Langosz, tradycyjnie serwowany z czosnkiem, serem i śmietaną, zyskuje coraz większą popularność poza Węgrami. Menu Langos Food Truck jest wzbogacone o nowoczesne wersje tej potrawy, oferując szeroki wybór dodatków, takich jak sosy, warzywa, mięsa i opcje wegetariańskie, aby trafić w gusta polskich konsumentów.
- Mobilność i elastyczność – Food truck daje możliwość dotarcia do klientów w różnych miejscach, takich jak festiwale, jarmarki, eventy miejskie czy popularne turystyczne lokalizacje. Franczyzobiorcy mają możliwość dostosowania swojego harmonogramu i lokalizacji do aktualnych potrzeb rynku.
- Niskie koszty początkowe – W porównaniu z otwieraniem restauracji stacjonarnej, inwestycja w food truck jest bardziej dostępna. System franczyzowy Langos Food Truck zapewnia wsparcie w zakresie zakupu i przystosowania pojazdu oraz dostosowania go do standardów gastronomicznych.
- Wsparcie i szkolenia– Franczyzobiorcy otrzymują pełne wsparcie od Langos Food Truck, w tym szkolenia z zakresu przygotowania langoszy, obsługi klientów, marketingu oraz zarządzania food truckiem. Stały kontakt z centralą i dostęp do materiałów promocyjnych pomagają budować markę wśród lokalnych klientów.
JEDNOSTKI WŁASNE
12
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Polska 16 punktów, Słowacja cztery punkty, Czechy trzy punkty
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie grupy Langos Polska. Pomagamy w finansowaniu biznesu i już na samym początku współpracy dbamy o to, aby twój punkt sprzedaży był kompleksowo przygotowany. Pomożemy Ci także znaleźć dogodną lokalizację. Dodatkowo oferujemy szereg specjalistycznych szkoleń, dzięki którym szybko nauczysz się, jak prowadzić gastronomiczny biznes.
Otrzymasz,
- Licencję na prowadzenie działalności pod marką Langos Food Truck.
- Kompleksowe szkolenie oraz stałe wsparcie operacyjne i marketingowe.
- Wyposażenie food trucka oraz dostęp do sprawdzonych dostawców składników.
- Model biznesowy oparty na rosnącej popularności street foodu oraz węgierskich smaków, co daje możliwość rozwoju działalności w dowolnym mieście w Polsce.
- Wyłączność terytorialną
- Realną cenę food truck
Langos Food Truck to świetna okazja, by stać się częścią dynamicznie rozwijającej się branży Street food w Polsce i zbudować dochodowy biznes w oparciu o unikalne, pyszne produkty.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jeśli szukasz pomysłu na biznes o wysokiej stopie zwrotu przy niskim nakładzie finansowym – Langos to doskonały wybór. Nie musisz mieć doświadczenia w prowadzeniu punktu gastronomicznego – przeszkolimy w tym zakresie zarówno ciebie, jak i twoich pracowników. Street food jest dziś jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gastronomii w Polsce. Wystarczy 10 tys. zł środków własnych, abyś i ty mógł czerpać z niego korzyści. Prowadzenie własnej restauracji jest prostsze, niż myślisz!
Kompleksowo pomagamy w otwarciu twojego punktu, zapewniając m.in.:
- Urządzenia niezbędne do prowadzenia tego biznesu;
- Specjalistyczne szkolenie;
- Ulotki reklamowe;
- Programy lojalnościowe dla klientów;
- Otwarcie profilu na Facebooku;
- Przygotowanie menu;
- Dokumentację sanitarną;
- Reklamę sponsorowaną w mediach społecznościowych;
- Reklamę ogólnopolską;
- Rozpoznawalny znak towarowy.
Koszt inwestycji w food truck 10 000 zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jeśli nadal masz wątpliwości, pytania, zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Postaw na jakość, postaw na nowość!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Biznes Group Łukasz Przygoda
ul. Jagienki 22, 43-300 Bielsko-Biała
505 593 105
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Przygoda
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Biznes Group Łukasz Przygoda (ul. Jagienki 22, 43-300 Bielsko-Biała). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Langos oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyzalangos.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.

– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.