Eurofinance

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Eurofinance to ogólnopolska multiagencja ubezpieczeniowa, której klienci mogą skorzystać z oferty renomowanych towarzystw ubezpieczeniowych.
Nasza oferta obejmuje szeroki wybór polis, w tym ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, zdrowotne, turystyczne oraz na życie. Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców, dostosowując rozwiązania do ich potrzeb.
JEDNOSTKI WŁASNE
53
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasza multiagencja stale się rozwija i z powodzeniem działa na rynku – do tej pory uruchomiliśmy już 53 punkty własne. Wykorzystując nasze doświadczenie, aktualnie koncentrujemy się na rozbudowywaniu struktury franczyzowej, oferując naszym partnerom pełne wsparcie na każdym etapie współpracy.
Działamy i dostosowujemy modele współpracy do indywidualnych możliwości i potrzeb Partnera. Dzięki elastycznemu podejściu i unikalnemu modelowi współpracy, nie oczekujemy od naszych partnerów natychmiastowego otwarcia lokalu ani udzielania wyłączności na początku wspólnej drogi.
Wsparcie na start:
- proste i przejrzyste warunki współpracy,
- wsparcie prawne przy założeniu działalności,
- zdobycie uprawnień agenta ubezpieczeniowego,
- biznesplan na start i rozwój biznesu w sprawdzonej sieci.
Wsparcie sprzedażowe:
- szkolenia indywidualne,
- opieka menadżera sprzedaży do godz. 22:00,
- bezpłatna porównywarka ubezpieczeń,
- dostęp do bazy wiedzy,
- indywidualne oferty produktowe (dedykowane).
Wsparcie marketingowe:
- poprowadzimy z Tobą sezonowe szkolenia dedykowane wybranym grupom klientów ubezpieczeniowych,
- zapewnimy oznakowanie lokalu na indywidualnych warunkach,
- pomożemy prowadzić social media,
- zapewnimy inne materiały takie jak: ulotki, krówki, długopisy, potykacze itp.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty startowe już od 0 zł – zależnie od formy współpracy, wydatki mogą obejmować wyposażenie oraz oznakowanie
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorca Eurofinance powinien spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie średnie,
- zaangażowanie, otwartość na klientów i chęć rozwoju.
Doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń jest mile widziane, ale nie jest konieczne – kluczowe są motywacja i przedsiębiorcze podejście.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Nie wymagamy wcześniejszej pracy w branży ubezpieczeniowej, ale oczekujemy inicjatywy i gotowości do prowadzenia własnego biznesu.
Przy wyborze lokalizacji placówki zwracamy uwagę na jej położenie, metraż, dostępność parkingu, widoczność oraz możliwość odpowiedniego oznakowania.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Eurofinance Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 212A ;02-486 Warszawa
503 788 797
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Martyna Baczewska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Eurofinance Sp. z o.o. (Aleje Jerozolimskie 212A ;02-486 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Eurofinance oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie eurofinance.info.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
– Polacy rocznie wydają na składki dotyczące wszystkich ubezpieczeń ponad 70 mld zł. Rynek rośnie co roku o kilka procent – mówi Paweł Gawinecki z ERGO Hestia.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
Komfort klienta przekłada się na biznes franczyzobiorcy – uważa Alior Bank, proponując nową aranżację wnętrz w placówkach partnerskich.
– Niemal co piąty franczyzobiorca VeloBanku prowadzi więcej niż jedną placówkę – mówi Wojciech Olearnik, dyrektor departamentu sieci partnerskiej VeloBanku.

Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Skoro przyjdzie nam prowadzić własny biznes na zasadzie franczyzy, dobrze by było, abyśmy wiedzieli, jaka umowa to naprawdę umowa franczyzowa.

Czy jedna decyzja może znacząco wpłynąć na ścieżkę zawodową? Historia Anny Lango-Zagórskiej to dowód na to, że czasem warto zaryzykować.
– Chcemy zwiększyć nasz udział w rynku usług finansowych w Polsce – zapowiada Daniel Gawryczuk, prezes zarządu DG-INWEST.
− Nigdy nie żałowałem porzucenia etatu na rzecz własnej firmy − mówi Krzysztof Wołowiec, który wraz z żoną prowadzi cztery placówki partnerskie Alior Banku.
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.