Akademia Pamięci

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza Akademii Pamięci obejmuje trzy programy skierowane do trzech grup wiekowych:
- seniorów (60+)
- dorosłych (18-59 lat)
- młodzieży (13-17 lat)
Wszystkie programy dotyczą ćwiczenia pamięci i koncentracji zgodnie z siedmioma technikami pamięciowymi. Programy te uczą jak w praktyczny sposób rozszerzać swoją wiedzę oraz jak rozwijać i utrzymywać wysokie zdolności poznawcze.
Programy te zawierają wiedzę z dziedziny pracy mózgu oraz jego wspierania i najefektywniejszego wykorzystywania.
Można wykupić licencję na jeden, dwa lub trzy programy:
- Program dla seniorów (7 semestrów po 16 spotkań każdy) + wykłady dla Uniwersytetów Trzeciego Wieku
- Program dla dorosłych (3 semestry po 16 spotkań każdy) + kursy weekendowe
- Program dla młodzieży (2 semestry po 16 spotkań każdy)
Każdy trener, który będzie prowadził zajęcia według programu Akademii Pamięci, musi być wyszkolony przez Akademię Pamięci. Kurs trenerski obejmuje 64-godziny, podczas których trener nabędzie umiejętności używania technik pamięciowych oraz przejdzie kurs metodyczny pracy z kursantami, a także uzyska wiedzę z zakresu używania przygotowanych przez Akademię Pamięci materiałów. Po przejściu kursu trener uzyskuje licencję trenera.
Właściciel lub wskazana przez niego osoba musi przejść czterogodzinne szkolenie w zakresie oferowania programów i uzyskać licencję placówki. Podczas kursu właściciel placówki uzyska wiedzę w zakresie zawartości programów oraz wsparcie w zakresie oferowania programów (wzory dokumentów).
Placówki kupują u franczyzodawcy materiały do kursów. Do każdego semestru przygotowaliśmy ok. 180-stronicowy, aktualizowany corocznie skrypt dla kursanta. W każdym ze skryptów znajduje się ok. 100 praktycznych ćwiczeń.
Placówki otrzymują w ramach licencji materiały dodatkowe:
- prezentacje w Power Point spójne ze skryptami kursanta;
- gry w Power Point pozwalające na szybsze uzyskanie efektów przez kursantów;
- aplikacje na smartfony, napisane zarówno na iPhone jak i na Androidy, pozwalające na wsparcie nauki.
JEDNOSTKI WŁASNE
1 – Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6 (Warszawa, Gdynia, Kielce, Grodzisk Mazowiecki, Wyszków/Wołomin, Wieliczka)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy wsparcie w zakresie oferowania kursów oraz konsultacje dotyczące wykorzystania materiałów przygotowanych przez Akademię Pamięci, również po zakończeniu szkolenia.
Przekazujemy opisy programów do umieszczenia na własnej stronie internetowej franczyzobiorcy.
Udostępniamy logo Akademii Pamięci.
Oferujemy również corocznie bezpłatne kursy doszkalające dla trenerów w wymiarze 2 x 2 godz.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji wynosi 10 tys. zł (szkolenie właścicielskie 2 tys. zł + szkolenie jednego trenera 8 tys. zł)
Opłata licencyjna płatna jest przez cały rok i wynosi:
- 500 zł miesięcznie za jeden program skierowany dla jednej grupy wiekowej (seniorzy, dorośli lub młodzież);
- 600 zł miesięcznie za dwa wybrane programy;
- 700 zł miesięcznie za trzy programy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Sale, w których przeprowadzane będą kursy Akademii Pamięci, muszą być wyposażone w:
- rzutnik i ekran lub telewizor;
- komputer z Power Point dla trenera;
- tablica (najlepiej suchościeralna);
- stoły i krzesła dla kursantów.
Do przeprowadzania kursów on-line potrzebne jest wykupienie licencji Zoom.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Akademia Pamięci Iwona Kacprzak
ul. Drzymały 6/6, 02-495 Warszawa
508 089 836
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Iwona Kacprzak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Akademia Pamięci Iwona Kacprzak (ul. Drzymały 6/6, 02-495 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Akademia Pamięci oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie akademiapamieci.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
Salon kosmetyczny, siłownia, sklep spożywczy, a może firma edukacyjna, biuro nieruchomości albo butik z modą? Przedstawiamy konkretne przykłady franczyz, które zarabiają. Pokazujemy też mniej typowe pomysły na biznes, jak hodowla ślimaków czy pracownia peruk. Bilet na Targi Franczyza gratis!

– Popyt na korepetycje nie zwalnia, więc my przyspieszamy. Otwieramy nowe placówki w Polsce i wychodzimy za granicę – mówią Marta Lewandowska i Leszek Lewandowski, właściciele sieci Galileusz.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.

Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.