InPost
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wybierając współpracę z InPost S.A. umożliwisz klientom w Twojej okolicy dostęp do innowacyjnych usług kurierskich. Twój punkt handlowy lub usługowy stanie się wirtualnym paczkomatem, który będziemy promować w sieci oraz udostępniać milionom klientów w Polsce tak jak obecnie paczkomaty. Twój punkt jako nowy wirtualny paczkomat to nie tylko prowizja z obsługiwanych paczek ale również zwiększenie świadomości, rozpoznawalności Twojego biznesu wśród lokalnej społeczności.
JEDNOSTKI WŁASNE
70
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 700
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Firma InPost S.A. dla swoich partnerów zapewnia:
- Udostępnienie know-how.
- Wyposażenie w sprzęt teleinformatyczny do obsługi paczek.
- Wyposażenie w materiały marketingowe i reklamowe.
- Opiekę lokalnego koordynatora oraz kierownika regionalnego.
- Kompleksowe szkolenie dla zespołu punktu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Oferta jest kierowana do osób prowadzących już działalność usługową lub handlową.
- Odbiorcą oferty mogą być również sieci usługowe i handlowe z wykluczeniem gastronomii.
- Nie wymagamy żadnych inwestycji.
- Opłata licencyjna to 30 zł, płatne wyłącznie po przekroczeniu określonego w umowie progu przychodu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Prowadzenie aktywnego punktu usługowego lub handlowego.
- Dostępność placówki dla klientów minimum 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w określonych godzinach lub gotowość do wydłużenia godzin otwarcia zgodnie z wymaganiami InPost S.A.
- Wygospodarowanie w swoim lokalu ok. 3 metrów kwadratowych powierzchni do obsługi paczek
- Dostępność parkingu w bliskiej odległości od punktu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma InPost S.A. (ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego InPost oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie inpost.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
7-Eleven być może przymierza się do polskiego rynku, Stava podsumowuje rynek dowozów jedzenia, InPost rozpycha się we Francji. Podsumowanie tygodnia 1-7 kwietnia.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
W sierpniowym numerze "WBF": Jak odnieść sukces w biznesie? Przedstawiamy historie ludzi, którym się to udało. Piszemy o wirtualnej restauracji, sprawdzamy m.in. jak otworzyć odzieżowy sklep outletowy, produkujemy kombuchę.
Czy Carrefour zniknie z Polski a InPost zadebiutuje na rynku dowozów jedzenia? Przegląd tygodnia 19-26 czerwca.
Żabka, McDonald's, ABC na kołach, InPost, Bafra Kebab, Studio Figura, Fit Cake – to najpopularniejsze marki w naszym katalogu franczyz. Jak radzą sobie w pandemii?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega współpraca?
– Zakładaliśmy otwarcie pięciu punktów franczyzowych w tym roku. Już w pierwszym półroczu podwoiliśmy ten wynik – mówi Michał Małolepszy, prezes evoGroup.
Koncept punktów obsługi dofinansowań Czyste Powietrze ledwo wystartował, a już przekroczył liczbę otwarć zaplanowaną na ten rok. Na czym polega ten biznes?
– Trenerem psów może zostać każdy, kto ma ku temu smykałkę – mówi Piotr Wojtków, trener psów, behawiorysta.
Dawid Wiśniewski nie wierzył w Auto Gammę, dopóki nie poznał firmy od środka. Dzisiaj prowadzi dwa warsztaty pod tym szyldem.
– Pralnie samoobsługowe w Polsce mają duży potencjał do rozwoju – uważa Marcin Szastak, prezes Sovrana Polska, właściciela marki Speed Queen.
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
Czy warto otworzyć serwis komputerowy we franczyzie? I czy to w ogóle może być dochodowy biznes?
Czy w czasach, kiedy niemal każdy ma automatyczną pralkę w domu, jest sens otwierać standardową pralnię? Break & Wash przekonuje, że to dobry interes.
Przybywa chętnych, którzy chcą otwierać biznes pod szyldem Kobieta i Rozwód. Co jest przyczyną?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.