Husse

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Husse to szwedzki producent najwyższej jakości suchej i mokrej karmy oraz kosmetyków i drobnych smakołyków dla psów i kotów.
Firma została założona w Sztokholmie w 1987 roku. W 1993 roku rozpoczęła rozwój systemu franczyzowego na terenie Skandynawii, a 3 lata później rozszerzyła działalność na inne rynki europejskie. Obecnie Husse posiada sieć ponad 700 franczyzobiorców, dostarczając najwyższej jakości karmy dla psów i kotów do 400 tys. klientów na całym świecie. W 2008 roku firma rozpoczęła budowę sieci franczyzowej w Polsce.
Podstawowym założeniem marki Husse jest to, że produkty tej firmy nie są dostępne w tradycyjnej sieci sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient może je nabyć wyłącznie bezpośrednio od lokalnego dystrybutora - franczyzobiorcy, który posiada wyłączne prawo do sprzedawania produktów firmy na określonym terenie i jest odpowiedzialny za zorganizowanie dystrybucji.
Dzięki dostawom wprost z fabryki i omijaniu hurtowni oraz sklepów detalicznych, Husse łączy konkurencyjną cenę dla klienta końcowego z bardzo atrakcyjną marżą dla franczyzobiorcy.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- 48 jednostek franczyzowych w Polsce,
- 700 jednostek franczyzowych na świecie.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji uzależniony jest od wielkości terytorium i wynosi dla franczyzobiorcy: 30-50 tys. zł, a dla dystrybutora: do 5 tys. zł. Obejmuje on m.in. opłatę licencyjną oraz zatowarowanie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Warunkiem przystąpienia do sieci sprzedaży Husse jest podpisanie umowy franczyzowej połączone z wniesieniem wstępnej opłaty licencyjnej, w ramach której franczyzobiorca otrzymuje:
- prawo do korzystania z nazwy marki i znaku towarowego Husse,
- wyłączność do sprzedaży produktów i świadczenia usług pod marką Husse na określonym terenie,
- prawo do zaopatrywania się w magazynie firmy i zakupu produktów wytwarzanych wyłącznie na potrzeby sieci franczyzowej Husse,
- pakiet startowy obejmujący wszystkie materiały marketingowe potrzebne do rozpoczęcia działalności oraz pakiet wzorcowy produktów Husse,
- szkolenie i trening w zakresie oferty produktów marki Husse, prawidłowego żywienia zwierząt, zasad prowadzenia franczyzy, technik sprzedaży oraz obsługi systemu informatycznego wspomagającego sprzedaż,
- prawo do korzystania z podręcznika operacyjnego Husse zawierającego szczegółowy opis standardów obowiązujących w sieci oraz informacje niezbędne do samodzielnego prowadzenia działalności,
- dostęp do centralnego systemu informatycznego Husse wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem,
- prawo do bieżącej opieki i aktywnego wsparcia ze strony franczyzodawcy.
Franczyzobiorca zobowiązany jest do zorganizowania małej powierzchni magazynowej (ok. 15 mkw., np. przydomowy garaż), samochodu, komputera z dostępem do Internetu oraz telefonu/faxu przeznaczonego do działalności gospodarczej.
Wymagania:
- silna motywacja do prowadzenia własnego biznesu,
- środki finansowe na otwarcie i prowadzenie działalności,
- nie wymagamy znajomości branży artykułów zoologicznych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Husse Polska (ul. Kostrogaj 9 D, 09-400 Płock). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Husse oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie husse.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Oto kilka pomysłów ze świata franczyzy.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.
Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.
– Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu – mówią Jan i Patryk Łebko, ojciec i syn, którzy wspólnie prowadzą rodzinny biznes w modelu Powered by Kramp.
– Mali gracze bez wsparcia znikają z rynku – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.

Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.
Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.