Yves Rocher

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Yves Rocher to globalnie uznana marka kosmetyków naturalnych, która od ponad 60 lat oferuje produkty inspirowane siłą roślin i ich działaniem na skórę. Marka jest dumna ze swojego zrównoważonego i ekologicznego podejścia, a większość składników pochodzi z własnych ekologicznych farm we francuskiej Bretanii.

Yves Rocher kładzie duży nacisk na jakość i innowacyjność, co znajduje odzwierciedlenie w szerokiej gamie produktów, od pielęgnacji skóry po perfumy. Franczyzobiorcy mogą korzystać z prestiżu i zaufania do marki, która jest znana ze swojego zaangażowania w ochronę przyrody i bioróżnorodności.

Yves Rocher oferuje kompleksowe wsparcie dla swoich franczyzobiorców, w tym szkolenia, kampanie marketingowe oraz rozwiązania operacyjne. Ta silna i atrakcyjna marka stanowi idealną okazję dla przedsiębiorców, którzy chcą wejść w świat kosmetyków naturalnych i ekologicznego biznesu.

2 modele współpracy:

  1. Franczyza związana:
    • Jest to rodzaj współpracy, w której franczyzobiorca działa w wynajmowanych pomieszczeniach. Najemcą lokalu jest Yves Rocher Polska Sp. z o.o.
    • Odpowiednie dla powierzchni w centrach handlowych. Początkowe inwestycje obejmują opłatę licencyjną i zakup towaru.
  2. Czysta franczyza:
    • Zainteresowany dysponuje własnymi pomieszczeniami niemieszkalnymi lub korzystnym najmem/podnajmem.
    • Odpowiednie dla sklepów stacjonarnych w miastach powyżej 40 000 mieszkańców. Początkowe inwestycje obejmują opłatę licencyjną, prace budowlane, zakup mebli i towaru.
    • Wyższe początkowe inwestycje są uwzględnione w oferowanych warunkach handlowych.

JEDNOSTKI WŁASNE

  • na całym świecie ponad 500

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  • na całym świecie ponad 1.500
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Sprawdzone know-how, model działa od ponad 60 lat, ponad 30 lat w Polsce
  • Kompleksowe szkolenie i ciągłe doskonalenie
  • Regularne przeglądy biznesowe, bieżące wsparcie działu operacyjnego
  • Wsparcie marketingowe, operacyjne i logistyczne
  • W ramach modelu „franczyza związana” Yves Rocher całkowicie wyposaża sklep

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Zależnie od wybranego modelu współpracy.
  • Minimalna inwestycja około 120 tysięcy PLN na zakup towaru (w zależności od wielkości sklepu).

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Doświadczenie biznesowe i umiejętności
  • Entuzjazm do prowadzenia własnego biznesu
  • Znajomość lokalnego rynku
  • Umiejętność kierowania zespołem, umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność przestrzegania standardów franczyzowych i operacyjnych

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Yves Rocher Polska Sp. z o.o.

Ul. Chmielna 71, 00-801 Warszawa

+48 783 296 108

agnieszka.romanowska@yrnet.com

yves-rocher.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Agnieszka Romanowska

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Yves Rocher.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Yves Rocher Polska Sp. z o.o. (Ul. Chmielna 71, 00-801 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Yves Rocher oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie yves-rocher.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.