DDD Dobre Dla Domu
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy silną i stabilną marką na rynku franczyzowym. Działamy już od ponad 16 lat. Salony DDD Dobre Dla Domu to pełna oferta wiodących producentów polskiego i światowego rynku wyposażenia wnętrz, w branży podłóg i drzwi. W każdym salonie prezentujemy produkty zgodnie z aktualnymi trendami oraz zapewniamy Klientom, bogatą ekspozycję wraz z aktualnymi wzornikami i katalogami:
- paneli podłogowych;
- podłóg drewnianych;
- podłóg winylowych;
- drzwi wewnętrznych i zewnętrznych.
Naszym Partnerom zapewniamy:
- korzystne warunki handlowe;
- szeroką ofertę asortymentową;
- indywidualne szkolenia;
- wyłączność w danej lokalizacji;
- wsparcie i doradztwo;
- narzędzia analityczne oraz wspomagające zarządzanie;
- profesjonalny system sprzedaży.
Przeczytaj artykuł o DDD Dobre Dla Domu
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
29
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorcą może zostać każdy, kto posiada doświadczenie w handlu oraz dostateczne środki finansowe i wyrazi wolę zainwestowania ich w otwarcie sklepu Dobre Dla Domu. Skupiamy się na umacnianiu istniejących sklepów oraz poszerzaniu sieci franczyzowej.
Naszych franczyzobiorców wspieramy w rozwoju, poprzez doradztwo, zapewnienie działań i narzędzi marketingowych, szkolenia oraz dostarczenie niezbędnego know-how. Na start przygotowujemy wspólnie kampanię otwarcia, tak aby jak najlepiej wejść na dany rynek. Dbamy także o przemyślany układ i estetykę sklepów oraz ich funkcjonalność. Dostarczamy asortyment produktowy od najlepszych polskich i światowych producentów, między innymi: Krono Original, Quick-Step, Pergo, Pol-Skone, DRE, Barlinek, Baltic Wood i wielu innych.
Ze względu na duże zróżnicowanie powierzchniowe sklepów DDD Dobre Dla Domu, o niezbędnych inwestycjach, Franczyzobiorcy informowani są na indywidualnym spotkaniu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Na otwarcie salonu DDD przyszły franczyzobiorca musi przeznaczyć 65-100 tys. zł. Kwota inwestycji będzie uzależniona od wielkości lokalu (koszty ekspozycji i zatowarowania).
Jednorazowa wstępna opłata franczyzowa za przystąpienie do sieci DDD wynosi 6 tyś. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Duże zaangażowanie i odpowiedzialność za prowadzony biznes.
- Prowadzenie własnej działalności gospodarczej opartej o formę biznesu rodzinnego.
- Zorganizowanie i zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
- Zaangażowanie finansowe.
- Innowacyjność oraz chęć podnoszenia kwalifikacji pracowników.
- Rozumienie zasad funkcjonowania systemów franczyzowych.
- Zorganizowanie w punkcie sprzedaży między innymi: drukarki fiskalnej, drukarki do komputera, terminala do kart płatniczych, systemów ratalnych, serwisów okołosprzedażowych: (doradztwa, usługi pomiarowej, usługi transportu towaru do domu klienta, usługi montażu etc).
Optymalna lokalizacja pod salon DDD
- wielkość powierzchni handlowej salonu min. 150 m2.
- magazyn i zaplecze socjalne;
- jedna kondygnacja tylko parter (nie dotyczy galerii oraz parków handlowych);
- wysokość sali sprzedaży: minimum 3 metry;
- punkt charakteryzujący się sporym ruchem pieszym i samochodowym z dogodnym dojazdem;
- wskazane sąsiedztwo: sklepu z ceramiką, armaturą łazienkową, meblami, blisko obiekt spożywczy, osiedle
- mieszkaniowe, przystanek autobusowy;
- parking dla Klientów.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DDD Dobre Dla Domu Sp. z o.o.
ul. Piękna 63/2, 60-589 Poznań
797 587 324
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Michalak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma DDD Dobre Dla Domu Sp. z o.o. (ul. Piękna 63/2, 60-589 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego DDD Dobre Dla Domu oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ddd.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
W tym roku Sleeping Expert ma specjalną ofertę dla franczyzobiorców. Na starcie biznesu mogą sporo zaoszczędzić.
Komfort stawia na sklepy z szerokim asortymentem wyposażenia wnętrz. Jakie są warunki przystąpienia do franczyzy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.