Pizzeria Stopiątka
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od 25 lat tworzymy pizzę, którą pokochali goście w całej Polsce. Jesteśmy rodzinną firmą kierującą się zasadą transparentności biznesowej i elastycznego podejścia do naszego klienta. Naszych Franczyzobiorców traktujemy jako równorzędnych partnerów biznesowych mając z każdym z nich indywidualny kontakt.
Naszym znakiem rozpoznawczym jest królowa polskich szos - Syrena 105. To dzięki niej nasze lokale mają niepowtarzalny sznyt, a nazwy pizz zostały zaczerpnięte z epoki, w której była produkowana.
Smak serwowanych przez nas dań w połączeniu z oryginalnym konceptem marketingowym i spójną komunikacją marki zaowocował otwarciem ponad 85 placówek franczyzowych. Przez pierwsze 10 lat istnienia marki prowadziliśmy lokale własne i dopracowaliśmy system franczyzowy, tak aby naszym Franczyzobiorcom zaprezentować sprawdzony koncept.
Sukces naszych franczyzobiorców jest naszym sukcesem. Dlatego szczególnie cieszymy się, że nasi franczyzobiorcy decydują się na kontynuowanie współpracy oraz decydują się na otwarcie kolejnych pizzerii we współpracy z nami.
Mając na uwadze różne potrzeby rynkowe i chcąc lepiej dopasować się do naszych franczyzobiorców oferujemy dwie koncepcje pizzerii Pizzeria 105 Fabryka i Pizzeria 105.
GŁÓWNE WYRÓŻNIKI KONCEPCJI
Pizzeria Stopiątka
Lokal - Wysoki standard lokalu z salą dla gości - komfortowa, niepowtarzalna atmosfera - miejsce spotkań - duży udział sprzedaży na miejscu.
Oferta - Bardzo duży wybór pizz i dań włoskich - każdy znajdzie coś dla siebie - z przyjemnością zaspakajamy wyszukane gusta naszych gości.
Technologia - Tradycyjny proces przygotowania dań - z pietyzmem dbamy o każdy szczegół kultywując sztukę wypieku pizzy - pizza 60 cm…. nie każdy to potrafi.
Obsługa - Kelnerzy zawsze do dyspozycji naszych gości - wysoki standard obsługi klienta.
Efekt - Pyszna włoska pizza, wysokiej jakości - bezpieczny i dopracowany system franczyzy.
Pizzeria 105 Fabryka
Lokal - Mała powierzchnia lokalu, doskonałe miejsce aby szybko zjeść ulubioną pizzę - niskie nakłady inwestycyjne - sprzedaż głównie z dowozem i na wynos.
Oferta - Sprzedajemy tylko pizze cieszące się największą popularnością i dania które możemy szybko przygotować.
Technologia - Nowoczesny, prosty, zautomatyzowany proces przygotowania dań - szybka realizacja zamówień, minimalny udział pracowników - niskie koszty personalne.
Obsługa - Klienci zamawiają i płacą w automatycznym kiosku - brak obsługi kelnerskiej - niskie koszty personalne.
Efekt - Pyszna włoska pizza, wysokiej jakości - bezpieczny i dopracowany system franczyzy.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
90 +
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje kompleksową wiedzę na temat biznesu, szkolenia na początku i w trakcie działalności. Dodatkowo partner sieci korzysta ze wsparcia zarówno struktur centralnych, jak i stałej opieki doradców regionalnych. Franczyzobiorca może również liczyć na pomoc przy projektowaniu, adaptacji lokalu zgodnie ze standardami wizualnymi sieci oraz pełnego wyposażenia. Franczyzodawca zapewnia też wsparcie w rekrutacji i szkoleniu pracowników pizzerii i obsługę logistyczną placówek.
W ramach współpracy franczyzowej oferujemy:
- weryfikację lokalnego rynku pod względem konkurencji i analizę lokalizacji przyszłej pizzerii,
- pomoc przy otwarciu pizzerii,
- kompleksowe szkolenia z zakresu zarządzania biznesem, personelem oraz obsługi klienta,
- gotowe i sprawdzone rozwiązania marketingowe opierające się na zabawie kultową stylistyką PRLu,
- pełne wsparcie IT np. nowoczesny system zamówień online na smartfony,
- opracowaną i aktualizowaną dokumentację HACCP,
- sekret pysznej pizzy i wszystkich dań z menu,
- pełne wsparcie sztabu specjalistów przez cały okres współpracy.
Pizzerie Stopiątka powstają w miastach powyżej 20 tys. Placówki znajdują się na osiedlach mieszkaniowych, w centrach miast, przy głównych arteriach komunikacyjnych, a także w galeriach handlowych.
Aktualnie poszukujemy partnerów w całej Polsce.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 180 tys. zł ( plus koszty remontu)
Kwota pokrywa całą inwestycję, czyli m.in. zaplecze gastronomiczne wraz z profesjonalnym sprzętem kuchennym, wyposażenie i wystrój sali jadalnej, kompleksowy projekt i branding lokalu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wśród naszych franczyzobiorców najchętniej widzimy osoby zaangażowane w swoją pracę, energiczne i chcące się uczyć.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Mastergrupa sp. z o.o.
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 12, 28-100 Busko-Zdrój
790 790 102, 500 727 105
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Ciesielski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mastergrupa sp. z o.o. ( ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 12, 28-100 Busko-Zdrój). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizzeria Stopiątka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.105.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Coraz więcej franczyzobiorców Stopiątki po dwóch latach współpracy otwiera kolejną pizzerię. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję w lokal marki?
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.