Steiku Haoss
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Steiku Haoss to elegancka, koncepcyjna restauracja stworzona przez rodzinę Cima, pochodzącą z krajów bałtyckich. Położona w samym sercu Rygi steakownia jest prowadzona przez dwa pokolenia tejże rodziny i szczyci się najwyższej klasy kuchnią i wyjątkową obsługą. W ciągu 25 lat działalności marka Steiku Haossa doskonaliła wiedzę na temat najwyższej jakości steków, które dziś zasługują na opinię "prawdopodobnie najlepszych steków w mieście"...
Posiadająca już trzy restauracje w Rydze Steiku Haoss jest częścią wiodącej na rynku sieci restauracji Cantus Group. Założona w 1992 roku Grupa Cantus to skupia kilka brandów restauracyjnych i gastronomicznych, które stawiają na nagradzaną kuchnię i wyjątkową obsługę. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w dziedzinie gościnności nieustannie wprowadzamy innowacje i wyprzedzamy trendy kulinarne, oferując najlepszą jakość, wzornictwo i smaki.
Restauracje Grupy Cantus, w tym Steiku Haoss, Muusu i Muusu Terase, wyróżniają się charakterem i stylem, ale łączą je wartości rodzinne, zamiłowanie do gościnności i zespół, który zwraca uwagę na szczegóły i sprawia, że jedzenie jest naprawdę wyjątkowe, serwując dania z całego świata.
JEDNOSTKI WŁASNE
Wielomarkowa sieć restauracji w Rydze na Łotwie, w tym 3 restauracje Steiku Haoss.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Steiku Haoss daje franczyzobiorcom wiedzę, narzędzia i szkolenia, aby mogli z powodzeniem prowadzić i rozwijać firmę. Zespół wsparcia franczyzowego udziela fachowych porad i opiekuje się franczyzobiorcami przez cały okres wspólpracy.
Steiku Haoss oferuje obszerny zakres wsparcia i doradztwa w następujących obszarach (ale nie tylko):
- analiza lokalizacyjna i budowlana,
- projektowanie restauracji we współpracy z lokalnymi architektami i dostawcami,
- standardy marki i opakowania,
- podręcznik standardowych procedur operacyjnych, w tym norm, procesów, receptur, wytycznych marketingowych,
- rejestracja znaku towarowego,
- zakup sprzętu,
- polityka żywnościowa i polityka bezpieczeństwa,
- plany biznesowe i finansowe,
- modelowanie i prognozowanie,
- rekrutacja i szkolenia,
- definicja i ustanowienie łańcucha dostaw,
- tworzenie i projektowanie menu,
- ciągłe doskonalenie systemu.
Obszary te składają się na wsparcie na różnych etapach, takich jak budowa, projektowanie, procedury operacyjne, rekrutacja i otwarcie restauracji.
Wsparcie marketingowe
Zespół wsparcia franczyzowego zapewnia franczyzobiorcom stałą pomoc w opracowaniu strategii marketingowej i przełożeniu jej na plany działania.
Są to elementy, które są zawarte w pakiecie wsparcia marketingowego:
- katalog znaków marki i style-book,
- strategia marketingowa,
- roczny plan marketingowy,
- zabezpieczenie sprzedaży i marketingu w restauracji, w tym karty menu i materiały promocyjne,
- strategia marketingu cyfrowego, w tym wytyczne dotyczące stron internetowych i mediów społecznościowych,
- wytyczne do CRM,
- szkolenia z zakresu sprzedaży i marketingu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata franczyzowa zaczyna się od 25 tys. euro za pojedynczą restaurację,
- łączna wartość inwestycji zaczyna się od 200 tys. euro,
- 6 proc. opłaty franczyzowej od miesięcznej sprzedaży netto,
- możliwość zakupu master franczyzy na obszar całej Polski.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy ambitnych i zmotywowanych do działania franczyzobiorców, którzy wykorzystają nasze źródła przychodów i rozwiną się w nowych regionach. Aby zostać franczyzobiorcą restauracji i stekowni Steiku Haoss, należy przedstawić szczegółową strategię i plan dla konkretnego regionu lub terytorium.
Niezbędna jest również odpowiednia lokalizacja. Franczyzobiorca powinien mieć dostęp do atrakcyjnej lokalizacji przy tętniącym życiem deptaku, w centrum handlowym lub biznesowym. Optymalna powierzchnia użytkowa to od 350 do 550 mkw. Idealnym miejscem dla restauracji jest narożny budynek, z otwartym planem piętra i dużymi oknami. Oprócz koncepcji strategicznej, istnieje szereg cech, które franczyzobiorca musi posiadać, aby dołączyć do sieci Steiku Haoss:
Zaplecze
- znajomość lokalnej kultury i zwyczajów,
- doświadczenie z zakresu marketingu i rozwoju biznesu,
- doświadczenie w zakresie kontroli finansowej i kosztowej.
Zalety
- utworzona sieć partnerów lokalnych,
- dostęp do silnego zespołu zarządzającego.
Podejście
- silna identyfikacja z koncepcją Steiku Haoss,
- gotowość do samodzielnej pracy, ale jednocześnie do bycia częścią większego systemu,
- praktyczne podejście do zdobywania wiedzy i umiejętności.
Cechy osobowościowe
- pozytywne przywództwo,
- zorientowanie na pracę zespołową,
- wizjonerskie i przedsiębiorcze myślenie w celu odblokowania potencjału zarobkowego Steiku Haoss,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne do przekazywania wartości Steiku Haoss.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sia Cantus
Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050
+371 26 41 66 41
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mr. Davis Cima
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sia Cantus (Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Steiku Haoss oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie steikuhaoss.lv.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.